Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by LeKiller, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Dag iedereen.

Ik vind dat de survival soms wel eens saai word.
    idee 1
    Mss is het eens een leuk idee om een dagje (24u) een zombie appocolips dag te houden. Dan spawnen elke agressive mob met een spawnrate van 500 tegenover 1 zodat je echt wel veiligheid moet vinden. En als je dan zo'n 5 uur in totaal hebt kunnen surviven zonder dood te gaan dan krijg je een beloning (soort van mobarena maar met je eigen stuff)
    idee 2
    een dagje (24u) pure hardcore survival dat is als je sterft dat je 30 minuten gebanned bent en dat je dan zo je stuff kwijt bent.

Het zijn allemaal maar ideeen he.

2. PopcornNL Stone Miner DRC Veteran

Nou dat is een leuk idee

3. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nee
    Redenen:
    1. Dan gaan de mensen met veel plaatsen wara je veilig bent alle noobs ervoor laten betalen

2. Dus dat iedereen iedereen kan aanvallen FFA pvp zelfs als iemand gwn wil verder bouwen aan zijn huis? Nee

4. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Kijk het is jouw mening en ik apprecier je mening maar dan nog zoals ik al zei

5. barry Redstone Miner DRC Veteran

Hmm moest dit gebeuren zou ik het toch niet in survival doen, er komen constant nieuwe mensen op de server en ik denk niet dat het fijn is als je eerste beeld in survival een zombieleger is dat op je afkomt ;)

6. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ja dat is waar maar het zijn sugesties he ;p

7. barry Redstone Miner DRC Veteran

Ja hoor weet ik wel, ik bedoel het niet kwaad hoor :p

• Like Like x 1
  8. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Nee, idee 2 hoeft van mij niet hoor, daar is niks leuks aan naar mijn mening,

Misschien dat je dan eerder een deel van de wereld moet afbakenen, iedereen die mee wilt doen moet zich 3 dagen van te voren aanmelden, iedereen die aangemeld is doet dan mee aan het event en krijgt automatisch andere rank als het begint, dan krijg je de week de tijd om alles te maken enzo (doe maar minder), en dat er dan zombi Apocalypse komt, lijkt me erg leuk, vooral als minigame ipv prophunt, dat je met je vrienden soort van eigen wereldje hebt en dan probeert te overwinnen, misschien is 0,5 uur voorbereid tijd beter dan. En binnen een 20 min alle zombies proberen te killen, of speel maar met de tijden, maar dit vind ik een beter idee dan jouw nummer 1

Edit: Of dat je als je begint een eigen wereld hebt met vrienden, zelf kan weten wanneer je de game stopt en dan 10 min dag en 5 min nacht, dan tijdens de nacht komt elke keer zombie apocolypse, dus zo heb je een doordraaiende game

• Like Like x 1
  9. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Als survival te saai is, dan heb je nog Factions, kitpvp, survivalgames (hungergames) skyblock.

Greetings

Boins

• Like Like x 2
  10. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik zeg gewoon wat suggesties he?

11. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Idee 1 vindt ik wel een leuk idee maar idee 2 gaat er een beetje over (het is de survival server niet de hardcore server xd)

12. Nagatsu Redstone Miner DRC Veteran

idee 2 slaat neregms op want als je bijvoorbeeld in survival dood gaat kan je niks meer doen geen faction enzo als je zon ban hebt

13. LeKiller Nether Explorer DRC Player

het is zo'n ban dat je krijgt als je pvp logt in kit-pvp/factions he? dan kan je nog spelen op de andere servers.

Thread Status:
Not open for further replies.