Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by JelleDRC, Dec 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hallo DutchRastaCrafters,

Dit is een belangrijk bericht voor velen. Maar vooral de donators onder jullie.

Voor ik begin wil ik even zeggen dat dit het laatste is wat hierover gezegd zal worden en dit bericht dus niet bedoelt is om de hele discussie opnieuw op te starten.
    Ik wilde even mijn oprechte excuses aanbieden aan de donators, superdonators, ultradonators voor het verplaatsen van fly & VIP login. Aan alle reacties die ik hierop kreeg leek het mij duidelijk dat er enkele dingen nog niet helemaal goed begrepen worden.

Ik word door velen van jullie nu gezien als een rotzak, een afzetter, iemand die lui achter zijn bureaustoel zit en die niks doet of zelfs een dictator. En ik weet dat, ik hoor zulke dingen, ook als je het achter mijn rug zegt. Maar ik accepteer dat. Ik accepteer jullie kritiek, ik respecteer jullie mening en ik respecteer jullie keuzes. Maar ik ben ook maar een mens, dus onthoudt dat ik ook kapot kan gaan aan kritiek e.d. Maar dat is "besides the point" want ik ben uiteraard owner en moet daar tegen kunnen. Maar ik wil gewoon even zeggen dat dit niet zo is en dat ik soms echt wel veel belangrijkere en in real life dingen aan de kant schuif en super hard WERK, enkel en alleen maar voor jullie. Voor DRC. Ik ben geen owner met veel programmeerkennis, maar ik ben wel iemand met (voor mijn leeftijd) best veel mensenkennis en economische kennis.

Velen onder jullie denken (blijkbaar) ook dat ik deze functies weggenomen heb om jullie te pesten of iets dergelijks, maar goed... Waar het allemaal om gaat is dat de server online blijft. Dat is voor mij het allerbelangrijkste.
    Jullie moeten echt eens heel hard losgeschud worden. Ik ben GEEN zo'n owner als van de meeste (niet allemaal) andere servers die het niet eens voor de server doet en waarbij het hem helemaal niet kan schelen hoe hun leden reageren. Ik denk niet dat er veel owners zijn die hun excuses aan willen/durven bieden aan hun leden.

Was er een andere oplossing voor dit "geldprobleem"? Ja, dat is was er zeker.
    Was het even efficient? Dat gaan we nooit weten.
    Was dit het allemaal wel waard? Jazeker!

We hebben NU AL voldoende geld om de server zeker nog 2 maand online te houden. De combinatie van de kerstactie en het wijzigen van de ranks heeft DRC zeker een donatieboost gegeven. Ik wil jullie daarvoor vanuit het grond van m'n hart voor bedanken. Zonder jullie zou DRC er al lang niet meer zijn.

Hopelijk begrijpen jullie dat dit een goeie beslissing was en dat ik enkel maar het beste voor de server wil.

Nogmaals bedankt.

• Like Like x 18
  2. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Aww *veegt traantjes weg*
    Dat heb je mooi gezegt Jelle.

Super bedankt voor wat je allemaal voor ons doet.
    We <3 you & DutchRastaCraft <3

• Like Like x 10
  3. corniels Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Uiteindelijk een goede zaak, ook al vind ik het persoonlijk wel jammer.

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik begrijp je frustratie.

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

sorry dat ik je af heb gezeikt pelle :) ik respecteer de keuzes!
    PS. je bent gek ;)

6. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

Jelle dat is egt super mooi gezegd k weet niet of dit het juiste moment of timing is maar misschien moet je eens overwegen om met adsense van google te gaan werken. Ikzelf zou het niet erg vinden om hier en daar een advertentoe te zien op het forum wtend in het achterhoofd dat het de server een kans geeft om langer te blijven bestaan

Keep up the good work

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Haha nee heb ik al eens getest. De hoeveelheid geld je daar van krijgt is het niet waard de site te verpesten met reclame.

• Like Like x 1
  8. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

Miin gsm krijgt het weer :) k weet er niet so veel van en ik weet ook niet hoeveel tijd je hebt maar als je het probeert via youtube en adsense ? alle spelers van drc gaan wrs kijken ± 500 vieuws minimum das mss al iets waard + extra reclamen : extra donaties

9. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Idd vervelend dat het weg is, maar er zijn belangrijkere prioriteiten die voor gaan :) Fijn dat de server blijft

10. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

#DRCTOTOP

11. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik vind het heel erg dat mijn /fly weg is, maar ik heb er niet moeilijk over gedaan (enkel een paar vraagjes gesteld waarom)
    Als het beter is voor de server dan kan ik er zeker mee leven, want als ik aan m'n dak wil kunnen dan bouw ik toch gewoon even een dirt torentje die ik daarna weer weg doe.

Maar goed, ik vind het heel mooi van je dat je je excuses aan bied! :)

12. Epic_Fuse Nether Explorer DRC Veteran

#1 Owner met swag, my opinion lelelelelelel

• Like Like x 1
  13. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Ik zeg eerlijk, ik had laast mijn bedenkingen over je... Ik dacht nee he, meer wijzigingen in de donator ranken. Ik had echt gedacht dat DRC heel veel leden minder kreeg hier door. Ik dacht eerlijk dat dit echt het einde was van DRC (door de reacties).
    Maar het is nog steeds op het punt wat er voor was en dat vindt ik best knap!
    Ik had ook zeker niet verwacht dat we nu voor 2 maanden save zitten.

Ik hoop dat mensen (incl. mij :oops: ) gaan beseffen dat je het best er voor hebt.
    Dus hoe jullie het ook op het België's zeggen: Proficiat xDD

• Like Like x 2
  14. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Ik heb ergens gelezen dat je 8 cent per view krijgt en dan moet je direct partner zijn, als je pertner bent via zon bedrijf krijg je nog minder, en om direct partner te zijn via YT moet je massas views krijgen en supergoede videos maken en het niveau behalen van de top channels (dusdavid fzo). Dusdavid heeft denk ik ook via zon partnermaatschappij dus wss moet je al niveau vanb Sky halen

15. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Niet dat het voor mij een probleem is, maar ik kan nog steeds vliegen in de server hub.
    Net ontdekt en (hoewel het niet veel uitmaakt) ik vond het nuttig om toch ff te melden.

16. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Aangepast, dankje.

17. bramenbram Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

waarom kan niet gewoon iedereen vliegen in de hub?

18. Brammes Guest

idd, waarom kan iedereen vliegen?
    denk dat het niet echt nodig is..

19. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

OMG !!!!
    Mensen ik geloof me ogen niet
    De Owner die een excuus aanbied naar de members , hahahah nooit van gehoord tot vandaag !
    JelleDRC jij bent de bESTe server Owner die een server kan hebben
    #Respect voor JelleDRC

• Like Like x 2
  20. NVB Woodcutter DRC Veteran

Hoewel ik toch al sponser ben heb ik hier gelukkig geen last van maar ik snap mensen goed. Je zij in een een eerder stukje dat je niet doneert voor de rank maar voor de server. Dat is natuurlijk waar maar als die ranken er niet waren geweest, was er voor de helft minder gedoneerd, daar ben ik bijna zeker van, dus ik snap heel goed dat mensen hier behoorlijk pissig over zijn. Ik probeer niet lullig te zijn nu maar je doneerd toch ook een klein beetje voor de extra's...

Maar je doet het geweldig en deze kritiek was denk ik wel te verwachten(is er altijd).

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.