Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by GM_always1000, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Er is nog steeds niks gedaan aan de hackers op faction ik wil hierbij vragen of er een neiuwe moderator voor de server kan komen want er is niemand bijna nooit die op faction is en die het in de gaten houd ? Dus alsjeblieft jelle en andere staffteam denk erover na om iemand mod te maken ofso en voor de faction server kan zorgen. ik merk veel mensen op die het de hackers helemaal zat zijn doe er alsjeblieft iets aan. En nog een vraag de mobspawers in de shop waneer ?

2. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Er is al een mod die kit pvp en factions bij houd hij kan niet over al altijd zijn.
    Hij heeft al in zijn test periode 60+ hackers geband.
    En je kan iemand geen hacker noemen als je geen bewijs hebt he ;)

• Like Like x 1
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

De mods zijn regelmatig te vinden op Factions.
    De nodige spelers hebben daar ook al een ban te pakken.
    Je kunt ze trouwens ook gewoon aanmelden (met bewijs) op het forum.

• Like Like x 1
  4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Alleen het moeilijke aan factions is mcmmo, als je veel doet aan pvp krijg je een hoog lvl in swords skills en kun je iemand in een paar klappen dood hebben. daarom is het moeilijk om mensen aan te geven voor hacken of wat anders. alleen bij oveduidelijke hacks kun je zeggen dat ze hacken zoals fly en forchefield.

5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik zal wat vaker op factions komen. Het probleem is dat er minder gevochten wordt in factions dan in kitpvp, waardoor het lastig is om mensen in de gaten te houden en ze te betrappen op hacks. Terwijl in kitpvp iedereen altijd vecht, omdat dat het enige is wat je daar kan doen. In factions besteed men het grootste deel van hun tijd met farmen i.p.v. pvp en raids.

Als je toch een hacker spot, kom dan gerust eens naar '/kitpvp' en zeg 'Kan iemand ff naar factions komen? "Speler X" hackt'. Als ik online ben kom ik af en stuur ik je 'n prive berichtje dat ik er ben, maar zeg het dan niet op de public chat.

EDIT: Van welke spelers ben je overtuigd dat ze hacken? Als ze online zijn kan ik ze dan vooraf al in de gaten houden. Doorsturen in een conversatie naar mij.

En wat de spawners betreft: 'SOON'. We bouwen graag de spanning op ;)

Last edited: Jun 14, 2014
    • Like Like x 2
  6. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Spanning is er nu wel beetje vanaf :( maarja als je zegt dat julli er mee bezig zijn

7. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik kom tegenwoordig zeker 1x per uur als ik online ben in factions. Jullie weten mij inmiddels ook te vinden als er iets aan de hand is daar ;). Geloof me, we (de gehele staff) doen echt ons best om het zo hackervrij mogelijk te houden. Blijf posten op het forum. Ik begrijp dat het dan vaak al te laat is doordat je misschien al een keer bent doodgegaan, maar dan zal diezelfde speler, of dezelfde dag,of de dag erop geband zijn. Zoals je misschien hebt gemerkt zit ik de laatste dagen bovenop wat screens betreft.

Last edited: Jun 20, 2014
    • Like Like x 1
  8. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

het is waar, hij zit er echt vaak, en dracindo zit er ook regelmatig, wacht nog even en in de grote vakantie zal er misschien tijd zijn om een nieuwe mod aan te nemen, tot zo lang kan @Dracindo 24/7 werken :D

• Like Like x 1
  9. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Daarom is Dutchrastacraft mijn Favorietjjeee maar ik had over de mobspawners hahah ;)

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Spawners komen er waarschijnlijk toch niet.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

• Like Like x 1
  11. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

hoezo niet? :(

12. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

watt :( wrm

13. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Kan miss iemand een sponge in factions toevoegen pleasee dat dan bijv vor eenspawner

14. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Oud topic
    #slotje

Thread Status:
Not open for further replies.