Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Leeuwtjees, Jan 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb een item dat mischien wel in de faction kan,
    Het item is Suger cane.
    Waarom zou dat in de faction moete komen?
    Nou bij faction gaat het erom om de sterkste te worden, en dan moet je de shop gebruiken.
    En op DRC kan je gold kopen voor god apples, dus moet je veel geld zien te krijgen.
    Daarom suger cane, makkelijk om te farmen en je hoeft het niet terug te plaatsen.
    prijs idee: 16 suger cane voor 50 DRC?

Groete Leeuwtjees.

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De bedoeling van de shop, en ik citeer, is niet dat je daar alles koopt. De reden van deze hoge prijzen is om te zorgen dat mensen zullen bidden op /auctions van major en hoger. Hetzelfde voor armor en tnt, als je rang hoog genoeg is kun je die kits elke 48uur gebruiken.
    Ik weet dat je spelers (of misschien enkel jezelf) probeert te helpen, maar we willen eigenlijk dat mensen gaan doneren om te heersen in factions en de shop enkel gebruiken om de extra's te kopen, zoals redstone valkuilen, een brewing stand met nether wart farm, ...
    Per slot van rekening, in survival heb je niet veel aan je diamond gear. In factions wel.

Er zal wel besproken worden over dit idee, maar ik betwijfel dat ideeën om snel, makkelijk en (bovenal) gratis geld te krijgen niet zullen doorgevoerd worden.

P.S.: Snel, makkelijk en gratis: Stem dagelijks voor de server voor 3000$ ;)

3. Brammes Guest

" doneren om te heersen" klinkt wel erg... verkeerd.
    Dat items die gewild zijn wat duurder zijn lijkt me verder ook goed. Mensen kunnen wat extra's verdienen. En de major + kan items verkopen via actions.

Nu de item prijzen bekend zijn zal er waarschijnlijk niet meer dan 750 voor een Diamond worden geboden , wat voorheen het dubbele was.

Prijzen lijken me ok, als je veel factions raid, overneem en de amour ect. Verkoopt kan je toch een behoorlijk bedrag verdienen, waarvoor je moeite hebt moeten doen. Niet 1 mega (2x2 chunks) automatic sugarcane farm van bedrock tot sky waarmee je 55k per dag mee verdient...

• Like Like x 1
  4. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb je dit ook ingame al gezegd. Sugar cane kan je te makkelijk krijgen en zou dus daarom geen goed idee zijn om het in de faction shop te stoppen.

Thread Status:
Not open for further replies.