Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by KeelPastille, Mar 27, 2015.

?

Heb jij interesse in deze ruil?

1. Ja

2. NEIN NEIN NEIN NEIN!

Results are only viewable after voting.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Ik heb 61k beschikbaar in Factions. Alleen speel ik daar verre van actief. Daarom wil ik mijn Factions geld omruilen voor Survival geld. Als ik een vergelijking maak gebaseerd op de bedragen die je bij het stemmen ontvangt. Is 61k Factions geld ongeveer 24,5k Survival geld waard.

Wie heeft interesse in deze ruil? Laat het me weten dan spreken we wat af.

2. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Sorry, maar geld is makkelijker verdiend in factions dan in survival.
    Ik denk dat je blij mag zijn met 10k!

• Agree Agree x 5
    • Like Like x 1
  3. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Meh 10k is veel te weinig. Voor die prijs is het leuker om het gewoon te verspillen aan compleet nutteloze dingen.

• Optimistic Optimistic x 1
  4. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

Ik heb 6k survival hvl factions geef je daarvoor?

5. Jolpo Redstone Miner DRC Veteran

dit hoort volgens mij bij diverse handel
    @Dracindo ?

• Like Like x 1
  6. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Voor 6k survival geef ik 15k factions.

7. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Dat is het niet echt waard als je het mij vraagt :/ .

• Like Like x 1
  8. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Tjah, zoals ik al eerder gezegd heb ik verspil het liever aan onzinnige rotzooi dan dat ik een naar mijn mening dan een oneerlijk ruil maak.

9. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Jij wilt geen oneerlijke ruil en hun ook niet ( neem ik aan ) . Jij hebt dan een groot voordeel en hun dan weer niet. Ik begrijp je ook wel alleen dat leuk me geen eerlijke deal voor mij , ook omdat ik toch geen money meer heb op survival .

10. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Hoezo niet eerlijk mijn ruil is gebaseerd op de beloningen van het stemmen. Is de prijs die jullie vragen ook op iets gebaseerd anders dan een mening?

11. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Het is niet eerlijk omdat je veel makkelijk faction money kan krijgen dan survival money . Als ik jou was zou ik juis ongv. 20k vragen voor 61k factions. Het scheelt niet veel maar is alsnog heel wat. En wat maakt het eigenlijk ook jou uit je speelt nooit een factions dus nogmaals als ik jou was zou ik best wel de prijs wat verlagen zoalang je maar er voor krijgt. Btw ik doe maar mavo hoor dus het duurde nogal voordat ik je reactie door had dus S.v.p graag wat makkelijker taal gebruik volgende keer ;) .

• Like Like x 1
  12. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

20k zou het minimale zijn wat ik ervoor zou accepteren. Vanwege de verschillende economieën in de servers is dat nog wel te doen. Maar een eerdere suggestie van 10k is gewoon absurd laag. Dan zou er iets mis zijn met de manier waarop je geld kunt verdienen in Factions.

13. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

10k zou ik ook niet doen en ik denk de persoon zelf ook nooit :p

14. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Topic verplaatst naar 'Diverse Handel'.

On topic. KeelPastille, als je eerlijke handel wilt door middel van de ratio van de stemrewards, dan is dat mogelijk voor elke 2 servers, behalve Survival. Het grootste deel van de forumgebruikers spreken haast enkel over Survival en proberen ook altijd geld te verdienen voor Survival, in plaats van het te besteden.
    Als je survival geld wilt voor geld van een andere gamemode, dan moet je echt een laag minimum bedrag hebben. 20K is veel geld. De mensen die zo'n ruil willen maken omdat ze meer op factions zitten hebben het geld op Survival niet en de mensen die het wel hebben spelen zelf genoeg Survival om niet meteen zo'n groot bedrag te hebben.

• Agree Agree x 1
  15. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Je krijgt voor zover ik weet in zowat alle servers een beloning voor stemmen. Ook al stem je bijvoorbeeld in Factions dan ontvang je ook geld in Survival. Je hebt op dit moment 4 votesites die elk 300$ opbrengen. 4 x 300 = 1200 per dag dat je kunt verdienen alleen al door te stemmen je hoeft niet eens aanwezig te zijn in Survival daarvoor. In de maand Maart had je als je elke dag gestemt had 37 200 kunnen verdienen zonder ook maar 1 stap in Survival te hoeven zetten. Hoe denk je anders dat ik aan 61k in Factions kom terwijl ik daar misschien 30 minuten totaal gespeeld heb.

Ik snap je punt gedeeltelijk maar als je gewoon stemt elke dag heb je binnen 17 dagen iets meer als 2 weken zonder ook maar enigzins actief te zijn op Survival al meer als 20k verdient.
    --- This message was merged, Mar 30, 2015 ---
    Gebaseerd op mijn eerdere uitspraak hierover geef ik nu 18k Factions voor 6k Survival.

Last edited: Mar 30, 2015
  16. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Nee in factions moet je online zijn als je de vote rewards wilt ontvangen. Dit is volgens mij niet alleen op factions.

17. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Je moet online zijn om de lucky votes te ontvangen niet de standaard rewards.

18. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Nee ik moet online zijn in factions om ook de standaard rewards te ontvangen.

• Agree Agree x 1
  19. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Ik niet. Ik heb zojuist ingelogd op Factions en heb de rewards gewoon ontvangen terwijl ik in Survival stemde.

20. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Btw over de factions economie, Je kan op factions makkelijk aan geld komen zoals mensen raiden,killen en dan de spullen verkopen.
    Of gaan minen. In survival kan je 1 iron ingot ongeveer voor 10 $ verkopen. Maar als je naar factions gaat daar kun je het verkopen in de adminshop voor 75$ p/s. In factions kun je dus gemakkelijk aan geld komen.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.