Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Arnii, Jul 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arnii Woodcutter DRC Player

Hoi,

Ik las over de geaccepteerde mods om te gebruiken in de server, alleen de inventory tweaks mod werkt niet. Ik weet dat er een soort beveiliging is die er voor zorgt dat je niet via mods een chest of iets met 1 knop leeg haalt, maar daardoor werkt inventory tweaks dus ook niet. Inventory tweaks vind ik zo handig omdat ik daarmee alles met 1 knop sorteer. Ik vroeg me af of die beveiliging iets weggehaald kon worden, want als iemand raid, maakt het niet veel uit of de chest in 1 seconden of 3 seconden leeg is.

2. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als ze die beveiliging weg doen kan je ook dingen zoals alles in een keer uit de chest halen met een knopje

~Minecraft naam
    Assassian_Damian

~DRC-Rank
    Sponsor+

3. Arnii Woodcutter DRC Player

4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

elke second kan een verschil maken.

5. Arnii Woodcutter DRC Player

Niet echt eigenlijk. Alle tijd die ik in factions heb gespendeerd heb ik nooit 1x gemerkt dat die hele seconden nuttig is. Of je raid iemand als iemand offline is, of je blaast de chest op aangezien het 99,99% zeker in geclaimed gebied zit. Ik zou zeggen: zet het uit en als er zowaar een klacht komt, gaat het weer aan?

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Als jij een online base raid kun je als je een keer geluk hebben een ongeclaimde kist vinden als jij die kist in een keer leeg kunt halen terwijl andere er 20 seconden over doen heb je al een extra voordeel en maakt het wat on eerlijker tegen over de andere mensen.

- The Golden Goose

7. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik vindt dat het er beter niet komt want " als er een klacht over komt " is het eigenlijk al te laat.

8. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Als een anti-hack plugin dit tegenhoud, dan gaan we dit helaas niet uitzetten.
    Je zal de chests toch even moeten leeg shift-klikken.

#Topic gesloten

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.