Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Mafia In Town, Sep 6, 2015.

?

Goed idee ?

1. Ja

88.9%
  2. Nee

33.3%
  3. Alles is slecht

22.2%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

De map
    -
    in plaats van de border cirkelvormig te maken. De border rechthoekig/vierkant te maken. Zodat mensen corner bases kunnen maken.

- Meer landschap toevoegen aan de warzone. dus dat het niet alleen maar een stuk vlakte is maar ook wat heuvels, bergen, grotten.

Supply drops
    - Dus dat er bv om de 6 uur in de warzone wat kisten vallen met wat stuff erin. Dit klinkt een beetje op maar dit lokt meer mensen toe naar de server. (jaja misschien komt dit van een andere server)

Mogelijke drops
    -1/2 god appels
    -stuk prot iv armor met unbreaking 3 (geen volledige set stoppen in 1 kist)
    - Sharpness v Unbreaking 3 Axe
    - Sharp V sword Unbreaking 3 Fireaspect II
    - stack obsidian
    -Power v flame 1 unbreaking 3 bow
    -Bepaalde spawners ? de low price spawners dan (Als spawners komen met de nieuwe update teminste)
    - Dia tools ? Silktouch pickaxe ?
    -Misschien 1 van de laagste ranks ? -Dit moet Jelle zelfs beslissen als hij dit wilt toevoegen.

Als jullie meer mogelijke drops als idee hebben, zet het hieronder en ik voeg het toe aan de lijst. Meningen zijn altijd welkom.

• Like Like x 2
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

De balans tussen je drops is nogal wat ver te zoeken (ik snap dat er percentages bij komen) als ik kijk naar bijvoorbeeld dat speler A 1 of 2 god apples krijgt, speler B krijgt dan weer een spawner en heeft binnen 5 seconden de waarde van 2 god apples.

3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Spawners kunnen er ook uit, hoeft niet.
    Maar misschien ook een trade-plugin ? Ik weet dat de auction plugin er is maar die kunnen mensen met een rank alleen. Dus Misschien /trade voor alle spelers ? Zo kan je ook nog veilig handelen.

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Misschien eerst de update afwachten voor dat je meer suggesties geeft?

Die supply crates kan nog wel iets worden, maar bij kitpvp was het er ook uit gehaald wegens de lagg.

Rechthoekige border zodat mensen een cornerbase kunnen maken. En met mensen bedoel je jezelf en 3 andere grote factions die die extra bescherming niet nodig hebben? Dat je mogelijkheid hebt om 1 richting niet tnt-bestendig moet maken lijkt mij al (h)eerlijk genoeg. ;)

• Like Like x 1
  5. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Ik geef nu suggesties omdat ze ook nu bezig zijn met factions :P
    dan kunnen ze het misschien in 1 keer doen. Je kan bv 4 chests doen die droppen om de 6 uur. Ik denk ook dat die skeletons en effects de lagg veroorzaakten. Maar voor factions gewoon normale chesten dat het niet direct opvalt, dat het een beetje moelijk is om te vinden.

Ah you got my plan about corner bases :d

6. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Thread Status:
Not open for further replies.