Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by dj_douwe_14, Jul 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

1: ik weet deze vraag is allang langs gekomen. maar zou het tnt op faction nog wat goedkoper kunnen want het raiden is nogal duur. we hebben wel genoeg geld maar we willen wel winst maken als we iemand raiden.
    zoals 3 of 5 tnt voor 500 dan is het een stuk goedkoper.

2: dit willen waarschijnlijk veel faction spelers weer.
    de farms weer terug zoals de cactus en sugarcanes weer kunnen verkopen, daar wachten we allang op.

3: mischien de tp plugin weer anders maken, want het bugged heel erg je mag niet eens je muis meer bewegen al sta je stil. de ene keer dat er iemand tp glitched dat gebeurd ook niet vaak, want factions is heel rustig.

4. de spawners weer terug want daar wachten we al heel lang op. wat food spawners erbij zoals koeien, varkens en chicken spawners.

Edit 5: mischien ook als je in enemy territory zit dat je ehome kan inplaats van eerst er uit lopen.
    als je vast zit en er is een enemy in de buurt zit je gewoon vast en kan je niks meer.

dit was het wel ik denk als die dingen terug komen dat mensen factions spelen weer een heel stuk
    leuker vinden.

Last edited: Jul 14, 2015
    • Agree Agree x 5
    • Like Like x 3
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb even wat aanpassingen gemaakt. Het is niet slecht bedoeld maar waarom speel je factions als je alles gratis wilt?

Wat betreft 1 en 2, je zou moeten kiezen tussen die twee. Allebei krijgen gaat zeker niet gebeuren.

Wat betreft de shopspawners. Het is al meermaals afgewezen. Beetje kinderachtig dat het elke keer weer terugkomt

• Like Like x 1
  3. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik weet niet wat je gratis vindt maar 32k per stack is te duur gewoon om winst te kunnen maken.

EDIT: bij mij is het nooit afgewezen er is nooit naar gekeken of gewoon verwijderd.

Last edited: Jul 15, 2015
    • Agree Agree x 1
  4. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Doe dan de farms erin, zodat we met dat geld wat we van de farms verdienen gunpowder/tnt kunnen kopen? ik heb gelezen op de ./f basic site dat cactus/sugercane duppen niet maar gedupt kan worden. dus mijn stem gaat uit naar farms

En het is nooit afgewezen het is gewoon genegeerd, ik had 1 maand geleden een topic aangemaakt met precies hetzelfde en is 4x op gereageerd en daarna gewoon niet meer. en elk topic word na zolang automatisch verwijderd volgens mij en is gewoon zo in de prullenbak gegaan

En nu we het hier toch over hebben, douwe en ik hebben zojuist wretcherboy zn base geprobeerd te raiden, ik heb 1 miljoen aan tnt uit gegeven en xxflamingflex heeft me ook best veel geld gegeven voor tnt, ik heb zelf nog 18 stacks tnt gespaard om te schieten. en weet je wat er gebeurde? het schoot scheef en dat kwam niet door het cannon want het schoot telkens andere kanten op en soms recht. misschien Water flow disablen zodat je weer normaal kan cannonen?

Last edited: Jul 14, 2015
    • Agree Agree x 1
  5. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

1: goede faction servers hebben goedkope tnt omdat je beetje goed moet kunnen raiden.

2:waarom kiezen tussen 1 en 2 als ik een miljoen spaar met een cactus farm heb ik er nog niks aan als ik tnt wil kopen is het in een minuut weer weg. je schiet het letterlijk weg want dat hele tnt is mislukt 1 keer schiet ie goed volgen er weer 5 pogingen gaan allemaal fout.

3: survival heeft wel alles wat survival nodig heeft.
    waarom krijgt factions dan niet wat nodig is het is ook een server waar mensen op spelen waarom denken jullie daar niet aan.
    want ik zie ook nooit iemand daar van de staff leden ja alleen om eve snel tickets door te gaan.
    dan niet die mensen die denken dat het survival is en ragen als hun spul wordt af gepakt.

4:en waarom wordt er niet naar punt3 gekeken want dat is gewoon irritant als je stil staat gaat er als nog staan you moved teleportation canceled

• Agree Agree x 2
  6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik wist dat ik beter niet hier kon reageren, omdat er toch enkel met oogkleppen op berichten gelezen worden.

Goed, nog even voor de duidelijkheid. Deze reactie van Jelle is een reactie die toch wel voor zichzelf spreekt lijkt me.

Verder, ga gerust je gang en gooi wat dingen naar me hoofd zoals dat ik punt 3 oversla. Vergeet echter niet dat ik totaal geen invloed heb op op het goed of afkeuren van suggesties. Ik probeer enkel duidelijk te maken dat ik het vreemd vind dat je factions gaat spelen en dan verwacht dat je voor twee euries een halve supermarkt kan kopen. Ga dan inderdaad lekker survival spelen :)

Maargoed, zoek het gezellig allemaal uit. Succes met wachten op reactie :') Tenslotte worden de reacties van niet-Jelle staffleden toch altijd afgekraakt
    Edit: Speciaal voor @KleineTom nog even dit: Je kan niet verwachten dat als elk suggestietopic dezelfde suggesties heeft, je dan nog een niet-geirriteerde reactie terugkrijgt. Waarom zouden spelers wel op elkaar mogen ragen maar staffleden hun mening niet mogen uiten?

Last edited: Jul 15, 2015
    • Like Like x 1
  7. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Serieus ? Serieus? Wat een reactie...

• Agree Agree x 2
  8. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

Volgens mij moeten we het zoiezo allemaal al zelf uit zoeken op factions.
    Geld verdienen gaat lekker moeilijk. De twee makkelijkste manieren zijn er uit gehaald al is de bugg allang gefixed.
    een ga eens we maandje factions spelen zien hoe veel je je ergert. :)

• Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  9. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Idk wat je hiermee bedoelt, maar ik bedoelde met mijn reactie duidelijk te maken dat dit:
    als reactie niet vond kunnen. 'gezellig' en dan nog die smiley op het einde, komt een beetje over als 'Blijf maar lekker doorzeuren, we geven niks om jullie reacties' en 'Blijf maar lekker wachten op die reactie, die komt er toch niet.' Misschien bedoelde je dat niet, maar zo komt het wel over.

• Agree Agree x 3
    • Like Like x 1
  10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Dat dacht ik wel ja, daarom heb ik een aanpassing gedaan. Zou eigenlijk niet nodig moeten zijn maar we leven in een gemeenschap waarin elke mogelijkheid om iets negatief op te vatten ook negatief opgevat zal worden.

Nog even om dit bericht enigzins ontopic te houden: punt 3. Eerst was er wekenlang de vraag of er eindelijk iets aan het abusen gedaan kon worden, nu is er een oplossing voor en dan moet het weer andersom? Is het dan voor eigen gewin of echt voor de server?

11. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

Ik vondt de eerste tp plugin beter maar mensen konden er me glitchen.
    maar ja dat gebeurd ook niet vaak want factions is toch niet druk.
    --- This message was merged, Jul 15, 2015 ---
    Dat zal ook altijd zo blijven want mensen pikken gewoon de slechte dingen op en de goed dingen niet.

• Agree Agree x 1
  12. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

Als je geen faction hebt en je loopt in iemand zijn trap dan zit je ook vast met geen andere uitweg dan iemand zijn faction te joinen en /f home doen. Dit is heel irritant voor de nieuwe spelers.

• Agree Agree x 2
  13. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Laat staan ik(de grootste factions noob) kom daar aan en ik wil bvb iets proberen te raiden, moet ik dan eerst 1 jaar gaan minen? De prijzen zijn atm zo hoog dat iemand die nieuw is gewoon stopt omdat het raid idee voor hem onmogelijk is.
    En dat jullie het de hele tijd afwijzen komt omdat faction Tata's het de hele tijd vragen.
    Dus miss is het een keer tijd voor een reset, dan is het weer beter verdeeld en kunnen cactus enzo weer terug in de shop.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  14. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Je kan voten voor geld. Je krijgt 750drc per vote in factions.

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

• Like Like x 1
  15. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

Dat een jaar minen is zo als je en beetje fatsoenlijk wilt raiden.
    over een reset is al vaak een suggestie gemaakt gaat waarschijnlijk niet gebeuren.
    --- This message was merged, Jul 15, 2015 ---
    Dan kan je 5tnt kopen.

16. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Sparen:)

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

17. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

hadden we gedaan leeuwtjees had een miljoen heeft ie een paar stackjes tnt van gekocht kun je nog niets mee.

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dat factions zo slecht gebalanceerd is, is de schuld van de meerderheid die hier reageren. Jullie hebben de factions ZELF verprutst.
    Misbruik maken van de prijzen in de shop, misbruik maken van bugs en glitches enzovoort. Dit allemaal zonder te melden.
    Moesten jullie eens op tijd iets melden, maar nee, wij moeten het zelf ontdekken als het al lang weer te laat is.
    Ik vraag me nog steeds af waarom ik jullie toendertijd niet gewoon permanent heb verbannen (en/of banned heb gelaten).

Een reset komt er misschien wanneer iemand eens met een deftig en grondig voorstel komt om de factions op lange termijn te verbeteren. Dit betekent concrete shop prijzen, alles waarmee je geld kan verdienen balanceren en NIET ALLEEN AAN JEZELF DENKEN WEL AAN DE SERVER.

• Agree Agree x 1
  19. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

we hebben 1 keer glitch/bugg misbruikt de rest hebben we allemaal aangegeven ook een maand lang geen antwoord gehad na dat we een bugg hadden gereport.

hoezo aan me zelf denken veel mensen willen farms terug spawners en de andere tp plugin dus dat vindt ik niet aan me zelf denken.

we vragen al zo vaak om een reset waarom. omdat veel factions spelers die farms en spawner terug willen hebben factions zoals 1.7.10.
    mcmmo lvl voor axes, swords en unarmed verlagen tot 500 zodat je niet een steve met 3 klappen met je vuist doodslaat.

factions is om te raiden daar moet je geen miljoen uitgeven voor een klein beetje tnt.
    en raid supplies.

20. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

we denken wel aan de server oo zeker niet ! de hele server wilt volgens mij farms en mobspawners....... en waarom is het dan zo'n probleem om spawners er in te doen ? misschien krijgen de grote factions dan wel snel geld maar dan is het ook weer iets voor de kleine factions om te krijgen. als hun gewoon ook een tijdje goed sparen en zelf ook een paar spawners kopen kunnen hun het geld terug verdienen en dan zo steeds groter worden! en farms .. tja dat kan ik nog wel begrijpen dus daar ga ik niks over zeggen. en glitches gebruiken ? ja dat hebben we gedaan. en daar kregen we ook een ban voor , dus dat doen we sws ook niet meer. maar kunnen jullie die dan niet patchen ofzo ? zorgen dat hij weg is ? ik moest dit gw ff zeggen.

gr. nathan

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.