Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by OxyAction, Apr 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OxyAction Hunter DRC Veteran

Tpa is sinds vandaag dus disabled op 'Factions'
    Wat alles weer wat moeilijker maakt .. De world is ongeveer 10.000 op 10.000 en gewone spelers hebben maar 1 mobiele home. Dus moet je véél lopen. En om te voorkomen dat dit '99% van je tijd onderweg zijn naar ergens en dan opnieuw moeten beginnen' wordt in plaats van 'Factions' had ik een (voorlopig) voorstel/voorstellen.

Ik stel voor:
    - dat je 2 (of eventueel meer) f home's kan zetten. Zo kan iemand in je faction ergens een chunck claimen, f home2 zetten en dan kan de rest van je faction er ook naartoe. Ook om bijvoorbeeld een nieuwe base te maken is het zonder tpa's onbegonnen werk om al je members ergens te samen te krijgen als het een paar duizend blocks van spawn is. Om dan iedereen nog eens zijn sethome kwijt te doen raken of telkens opnieuw een half uur te laten lopen.
    - dat je eventueel ook voor gewone spelers 2 sethome's geeft (ik weet dat jullie dat niet graag horen omdat het dan minder verleidelijk wordt om te donaten, daarom denk ik dat de meerdere f home's meer kans maakt)
    - dat je overal je home kan zetten (ook in vijandig gebied). Nu is het (praktisch) onmogelijk geworden om iemand te raiden. Als je enemy bent kan je geen home in hun base zetten. En dus als er spelers van de faction die je raid online zijn en je zit alleen in hun base kan je dus niet veel doen. Soms is het veel geluk dat je ergens binnen geraakt (bv je enderpearlt snel door een gat in hun defences) en als je geen home kan zetten of niet kan tpa'en dan heb je er niet veel aan want je kan ook geen stuff wegbrengen. En je moet maar eens je flint n steel vergeten als je bij je enemy in de base zit...
    - dat vanaf je een tpa accepteert je niet meer kan bewegen of de tpa wordt geannuleerd. Nu werkt het al omgekeerd (dat de persoon die naar iemand tpa'd niet mag bewegen of het wordt geannuleerd) maar ik stel dus voor dat het voor beide spelers gaat gelden.

Ik zeg het nog is, dit zijn allemaal maar voorstellen. Maar er moet een oplossing komen, want als het zoals nu blijft stop ik (en ik denk dat ik niet de laatste zal zijn) met 'Factions'. Iedereen mag natuurlijk zijn commentaar/bedenkingen geven ;) want het kan goed zijn dat ik iets vergeten ben.

_Oxy

@Anesitas

Last edited: Apr 6, 2015
    • Like Like x 6
    • Winner Winner x 5
    • Agree Agree x 1
  2. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

"- dat vanaf je een tpa accepteert je niet meer kan bewegen of de tpa wordt geannuleerd. Nu werkt het al omgekeerd (dat de persoon die naar iemand tpa'd niet mag bewegen of het wordt geannuleerd) maar ik stel dus voor dat het voor beide spelers gaat gelden."

Dit vind ik de beste optie. Maar @Anesitas was het hier niet mee eens (in-game)?

3. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Of je maakt muren waar i.p.v 1 block tussen zit 2 blocks. Deze methode heeft @Anesitas ook in-game gezien.

• Like Like x 1
  4. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

@Anesitas, je zou toch reageren op een goed onderbouwd topic????

• Agree Agree x 2
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ja, dat heb ik inderdaad belooft. Dit heb ik echter niet gedaan omdat ik mij nogal bedrogen voel. Ik kan mij namelijk een topic herrineren waarin iedereen zei dat niemand wist hoe al die gasten binnen glitchten.

Zoals ik in dat topic al zei, ik kon met zekerheid zeggen dat er mensen waren die het wisten, maar gewoon nooit gemeld hebben.

Dat terzijde, de oplossing dat beide spelers stil moeten staan zou een groot deel van de glitch oplossen. Besef wel dat dit ook als gevolg heeft dat als je door iemand van een andere faction achtervolgd wordt, je niet zomaar naar iemand kan tpa'n of iemand naar je toe laten tpa'n

Verder kan ik er weinig over zeggen. Maar in ieder geval een degelijke suggestie en hij zal zeker meegenomen worden!

Last edited: Apr 8, 2015
  6. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Het is juist beter wanneer jij je bedrogen voelt dat je reageert op een topic waar dat onderwerp over gaat,
    Hierdoor weten de spelers jou standpunt en hoe jij erover denkt

Factions is iets waar je veel tijd en energie in moet steken het is niet zoals survival dat je zomaar naar mensen toe kunt tpen
    Voor mijn gevoel is dit het beste idee wat het staff team heeft kunnen doen

Ook zie ik vaak dat wanneer jullie iets vragen en het er dan eenmaal komt dat jullie gaan zeuren dat er iets niet goed is en dat het weer veranderd moet worden, als je iets wilt moet je niet opeens na een week je gedachtes omdraaien en vragen of het weer veranderd kan worden denk er eerst overna en plaats dan jou suggestie

Meer Fhomes is meer iets wat je als future bij een kit moet krijgen en niet als een member
    Je donate om de server online te houden en krijgt hierbij futures, het zou dus een leuke toevoeging zijn aan een kit van €5,-

Een home in een enemy claim zetten is onlogisch en niet nodig om toegevoegd te worden, hierdoor kan je zorgen dat je iemand steeds weer een weer killt wanneer deze naar zijn fhome gaat, hierdoor verminder je het speel gedrag van deze mensen en zul je zien dat er minder mensen naar factions zullen gaan

veel mensen zeggen dat ze niet weten waarom ze geraid worden, het grote probleem hierbij is dat ze gewoon verraden worden door een factions lid, daarbij zijn die mensen te "Laf" om te zeggen dat zij jou hebben geraid en dat ze iemand naar jou faction home hebben gtpt
    Ook zullen er altijd mensen blijven die op de een of andere manier een faction binnen kunnen komen door een glitch te gebruiken,
    Je kunt bugs/glitch wel patchen maar er zullen altijd manieren blijven of komen om toch opnieuw in iemands faction base te komen

7. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Het weghalen van tpa heeft volgens mij niet geholpen. Gisteren kwam ik online en waren er weer een paar dingen kapot in mijn base (vloer, een ladder) lijkt erop dat iemand een creeper egg heeft gebruikt. Het is niet dezelfde geweest als vorige keer, die is namelijk al een week niet meer online gekomen. Een faction lid kan het 99.9% zeker ook niet hebben gedaan. Ik denk dat mensen op een andere manier glitchen dan met tpa.

8. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Misschien is er een bugg in de /etp command.. De E staat voor enemy dus je kan in combat bijvoorbeeld naar home tpa'en wel met de cooldown of heeft drc dit niet ingeschakeld?

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

9. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

Dus tpa blijft uit?

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Nee, we zijn hier mee bezig.

@ilias85

Last edited: Apr 17, 2015
    • Like Like x 3
    • Winner Winner x 1
  11. OxyAction Hunter DRC Veteran

Hoe zit het hier eigenlijk mee? Dit is nu bijna twee weken dat de 'Factions-server zo goed als dood is omdat er geen oplossing is. Hierdoor haken spelers af. Op vraag van @Anesitas heb ik een onderbouwde oplossing geformuleerd met verschillende mogelijkheden voor de staff. Zonder tpa, of toch in de huidige staat is 'Factions' niet speelbaar, dan kan je hem even goed offline gooien zodat iedereen weet dat er geen oplossing komt.
    Ik snap dat jullie het soms erg druk hebben, maar geef ons dan ook gewoon meer feedback, want nu wacht iedereen en gebeurt er blijkbaar niets (of toch niet dat wij kunnen zien).
    Als jullie hulp nodig hebben dan ben ik er zeker van dat er genoeg bereid zullen zijn om te helpen, ik wil ook gerust helpen, maar vraag dat dan.

_Oxy

@JelleDRC

• Winner Winner x 2
    • Like Like x 1
  12. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Of je zet /tpahere aan dat mensen alleen naar jou toekomen heb je ook geen tpa spam meer.

• Like Like x 1
  13. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

/tpahere
    /tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere

14. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Een tekentje voor dit: -_-

15. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere
    /tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere/tpahere

Dat heet spam

• Like Like x 1
  16. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

No shit sherlock.. waarom spam je hier dan in.. t was een idee hoef je niet zo dom te gaan reageren -_-.

17. ilias85 Hunter DRC Veteran

#MyFault

• Funny Funny x 4
  18. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Het was een voorbeeld. Jonge toch... -_-

19. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Alsof ik niet weet wat spammen is -_- maar laten we hier geen onnodige ruzie van maken :D :)

20. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Deal.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.