Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Leeuwtjees, Jul 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Factions reset ideeën:

MCMMO eruit halen, dat verpest de economie want als je mining level 1000+ hebt krijg je dubbel drops en dan is je smelting ook nog 1000+ dus krijg je 4 keer zoveel meer als iemand die net begint en op DRC is het zo dat je door mining geld kan verdienen het snelst. de Ores prijs zelf is wel goed want een tijdje geleden is die ook nog verlaagd dus die zijn gewoon goed maar door de mcmmo word het te overpowered.

Shopprijzen:

Misschien farms zoals sugercane farm en cactus farm er opnieuw indoen want dat is niet te overpowered omdat je dat zelf eerst moet maken en dat kan altijd kapot geschoten worden.

Cactus verkopen: 16 voor 250
    Sugercane verkopen: 16 voor 150
    De rest van de farms kan je al kopen en verkopen maar levert verre van genoeg op.

Obsidian de durability verlagen naar 4/4 of 5/5 want het is 7/7 <- Het lijkt niet echt een groot verschil maar is het wel, want obsidian reset ook na een half uur dus als je bijna 1 stukje obsidian kapot hebt en je hebt een beetje geluk reset het zo weer terug naar 7/7.

Nether misschien opendoen, het was eerst disabled omdat het teveel RAM volgens mij innam(weet ik niet zeker) maar nu de server groter is kan hij dat makkelijk aan, en door de nether kan je misschien ook blaze spawners maken etc.
    Dan wel soulsand sell sign disablen omdat je 5 soulsand kan verkopen voor 4.5k <- verpest economie ook

Strength II en speed II Disablen want je 4hit gewoon een diamond armor prot iv dus pvp is erg verpest daardoor en dan alleen Speed I en strength I houden.

invisible potions disablen of voor donateurs ook want nu als je als donateur invisible wilt gaan blijft je nametage gewoon staan door de rank die je hebt. beetje unfair voor donateurs.

Ook een paar mensen willen dat de shop groter word dus meer items kopen en verkopen, is niet echt nodig maar zet het er toch maar bij.

Spawners zou een leuke toevoeging zijn aan factions zeker veel mensen willen het en het zal zeker ook meer mensen naar de server toe trekken.

Creeper spawner: 1.000.000
    Cow spawner: 350.000
    Skeleton/zombie: 250.000
    Chicken: 150.000

Ik heb het ook gevraagd aan enkele engelse mensen, maar er zijn niet echt veel engelse mensen die vaak spelen.

Als je nog tips of ideeën hebt laat ze gerust achter ik eet je nog niet op :)

Last edited: Jul 15, 2015
    • Agree Agree x 4
    • Friendly Friendly x 1
  2. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

paar spawner ideen.

Iron Golum spawner 2 miljoen, zombiepigmen spawner 1.75miljoen, blazespawner 1.50 miljoen, creeperspawner 1.25miljoen
    endermenspawner 1 miljoen en dan enderpearls 16 voor 100, slime spawner 900k
    skeletonspawner 800k, zombiespawner 700k,
    cow spawner 500k pig spawner 400k, chickenspawner 300k.

Last edited: Jul 17, 2015
  3. TeamBeestNathan Stone Miner DRC Veteran

Mcmmo laten

4. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Mcmmo oplaten lopen tot 500 met een beetje meer moeite als nu ?

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

5. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ken een server met prison en mcMMO en daarbij zijn skills generfed:
    - Mining: enkel super breaker, geen double drops of andere voordelen.
    - Woodcutting: enkel double drops.
    Misschien is het eerder mogelijk om enkele mcmmo skills in te stellen zodat je geen dubbele drops krijgt bij het mijnen?
    "Ik hoef dat obsidian huis met watermuur waar mogelijks alle goede zooi in zit niet te breken. Laat ik deze farm opblazen!" Said no one ever.
    Is herhaaldelijk werk, maar met 5 man heb je op een dag tijd weer een mooie blok voor veel geld op korte termijn. Probeer carrot en potato farms. Een iron block levert ook heel wat centjes op. Of max woodcutting skill en zorg voor tree farm. Beetje werken voor je centjes.
    Zij kunnen die potions maken en jij ook. De beginners die het tot Full dia enchanted halen verdienen het recht om zich sterk te voelen. Hint: focus op Alchemy skill. Meer potions mogelijk.
    Als er een oplossing is om die nametag ook onzichtbaar te maken, graag. Zo niet, mag het voor mij ook disabled worden.

Wat die spawners betreft: Is enkel goed voor de OP factions. Nieuwe mensen worden misschien meer gemotiveerd, maar gaan uiteindelijk nog sneller weggejaagd worden die factions met 20 creeper spawners en hun TNT maal 20.

• Winner Winner x 1
  7. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

hebben ze per toeval alchemy lvlen moeilijker gemaakt.
    want je bent ongeveer 100k kwijt voor 40lvls
    --- This message was merged, Jul 17, 2015 ---
    toch is het wel beter want dan heb je weer iets voor beginners ook om lang te sparen want die willen zo snel mogelijk een iron golum spawner voor veel geld. daarom hebben veel factions server dat zodat beginners snel spawners willen kopen ze kopen bijvoorbeeld eerst een cow spawner daar gaan net zolang mee sparen totdat ze een beter spawner kunnen kopen. daarmee willen ze weer geld verdienen totdat ze de beste spawners hebben. dan vertellen ze het hun vrienden dat het een leuk faction server is omdat je veel keus hebt om dingen te kopen en verkopen.
    dat is waarom veel mensen een grotere shop willen deze shop is voor 1.7 stuff en niet alle 1.8 dingen.

8. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Zo ver ik weet waren de spawners gedisabled omdat ze vanwege de 1.8 update veranderd konden worden met een spawner egg (correct me if im wrong)
    @Leeuwtjees ik al je ideeen goed behalve de nether, er spelen atm 10/15 mensen op factions als je een 10.000 bij 10.000 normal word hebt + een nether met 1000 bij 1000 blocks, word het dan niet een beetje lang zoeken?

Mcmmo eruit vind ik persoonlijk een van de beste dingen dat factions nu kan overkomen, niet meer last van de bugs die je er mee uit kan halen (minder 'bug' resets) en mensen die net beginnen hebben ook een kans als ze uit spawn lopen inplaats van dat ze in 2 klappen dood zijn door een 'skullsplitter'

9. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik weet niet zeker maar volgens mij is die bug allang gemaakt. want veel 1.8 faction servers hebben dat al
    --- This message was merged, Jul 18, 2015 ---
    heb toch het liefst al het dure zooi in die obby base want anders is het de raid niet waard.
    --- This message was merged, Jul 18, 2015 ---
    weet niet maar is er iets mis met de alchemy skill want je bent al gouw 100k kwijt aan 40 lvls.
    en hoe hoger je lvl ben je al bijan 200k voor 10 of 20 lvls kwijt.

10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Het onderstreepte deel ben je vergeten te quoten, maar je bevestigd daarmee wel mijn punt ;)

11. Rooie-Eekhoorn Hunter DRC Veteran

- Wat betreft het mcmmo eruit halen, vind ik een slecht idee.
    Ik vind het zelf namelijk leuk om onder andere te levelen, en zo kan iemand zich ook onderscheiden van de rest.
    Daarnaast word je ook beloond voor alle tijd die jij in factions stopt.

- Sugercane farm en cactus farm zijn bij die prijzen overpowered. Ik had toen het wel nog kon namelijk 2 gigantische cactus farm gebouwd en had na een week a 2 weken bijna 2 miljoen.

- wat betreft de rest kan ik me er wel in vinden.

12. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

Het grootste minpunt nu vind ik de shop. Waarom zijn er bijvoorbeeld geen spullen uit guardian temples in de shop te vinden om te kopen én te verkopen? De cactussen zijn al vaak genoeg benoemd, maar die zou ik ook graag terug willen zien.

• Agree Agree x 1
  13. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

mischien bij mcmmo de axes swords unarmed en archery er uit halen

ja maar dat is de bedoeling van die farms om snel geld te verdienen.
    of mischien gewoon 64 cactus verkopen voor 100 of 150.

14. Rooie-Eekhoorn Hunter DRC Veteran

Het zou helemaal ideaal zijn als je dat uit kan schakelen voor pvp

En een verkoopprijs van 150 voor een stack cactus zijn realistischer met de huidige prijzen van de rest
    En dan eventueel de verkoopprijs van potatoes en carrots ietwat omhoog, aangezien dat wel meer moeite kost en dus ook meer moet opleveren!

15. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Iron Golem & Zombie Pigman (en chicken... :,( ) spawners sowieso niet. I.v.m. Golden Apples & Iron is te OP.

• Like Like x 1
  16. Rooie-Eekhoorn Hunter DRC Veteran

Ja of voor echt belachelijk veel geld, dat je sowieso met meer man moet kopen

17. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

weet je hoelang je daar voor moet farmen want je mag geen afk farm dus je moet dan de hele dag bij die farm blijven staan
    dus dan ben je ook bijna 3 tot 4 weken ermee bezig als je maar 1 spawner van bijde hebt.

18. Rooie-Eekhoorn Hunter DRC Veteran

Ja, maar als je die dan bij je base bouwt dan is er altijd wel iemand in de buurt..

19. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

laurens speel jij factions nee.
    dan weet je niet dat die spawners factions gewoon leuk maakt en het is in het begin mischien niet leuk voor iedereen maar daar voor moet je sparen dan kan iederene het kopen en als je die prijzen ziet daar ben je wel even mee bezig.
    ik weet niet hoeveel factions servers dat hebben zelfs de kleine server waar net 5 mensen spelen hebben dat in de shop.

20. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Wacht, Wacht... Ik mag niet mijn mening uiten, omdat ik nooit Factions speel?
    Als je na 3/4 weken een Iron Golem spawner hebt, krijg je een tweede veel sneller (1 week bijvoorbeeld), dan krijg je de 3e nog veel sneller.
    Snap je wat ik bedoel?!

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.