Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by GM_always1000, Jun 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Zoals meeste staff heeft vernomen is er veel gezeur in factions over toegenomen aantal hackers.
    Hierbij wil ik voorstellen of er een Mod alleen voor factions komt (net zoals bruqaj maar dan .....).
    Het aantal hackers op Faction is erg hoog rond de 15 man zou ik zeggen.
    Jelle denk hier goed overna alsjeblieft doe het.
    We hebben echt iemand nodig, die vaak online is en onpartijdig is.

Alvast Bedankt ;)

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik weet dat @Dracindo zo vaak als hij kan online is en dan vooral op factions, maar dankzij mcmmo zijn hackers en pro's slecht uit elkaar te halen. Iemand die echt veel pvpt komt wel op lvl 200 met sword skills en sla je zo iemand dood met een zwaard. En word hij een hacker genoemt.
    Als je een hacker spot, kun je gewoon naar survival gaan en daar een mod/admin roepen. Of plaats een foto/filmpje op het forum.
    Maar je hebt gelijk over het aantal hackers op kit-pvp zitten er ook heel veel. Maar je kunt hackers nooit 100% van een server halen. Ze blijven altijd wel.

Watch out! A wild goose has appeard!

3. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Maarja meestal is het dan al te laat met het roepen van mod zou handiger zijn als die mod er gewoon is :D

4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik geef je ook niet ongelijk hoor, en ik vind dat er ook meer mods moeten controleren op factions/kit-pvp.
    Ik weet ook nog wel toen ik nog kit-pvp speelde dat ik om de zo veel tijd een mod moest roepen. Maar zij worden daar zelf ook moe van, en ze moeten ook andere problemen oplossen.

Watch out! A wild goose has appeard!

5. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Tja daarom mijn request :D

6. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Daarom hoef je niet elke dag zo'n soort topic aan te maken hoor. ;)

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy Swag

• Like Like x 1
  7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ga akkoord met @Aviccii_ . Dit is al je tweede topic deze maand over exact hetzelfde. Door op mijn staart te blijven trappen ga ik niet beter werken. Ik laat je al weten dat ik nu al mensen ban als ik ze op forcefield betrap terwijl ze hun xp-farm maken en zelfs dat gebeurd nauwelijks. Ik zou aanraden wat @TheGooseBumpers zei: Probeer wat bewijs op te nemen als het mogelijk is. Dat overtuigd ons misschien sneller.

Filmbewijs op het forum uploaden
    Download fraps (gratis) --> upload op Youtube/Facebook --> plaats de link in je post op het forum

Topic gesloten. Hier verder klagen:
    http://dutchrastacraft.nl/threads/faction-hackers-shop.6706/

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.