Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Leeuwtjees, Mar 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leeuwtjees Iron Miner DRC Veteran

Ik was vandaag in factions, en we waren aan het raiden.
    Maar ik werd in combat geslagen door hun faction, maar omdat ik in claimed territory was kon ik hun niet slaan. ik wou ze dus enemy maken, maar omdat ik in combat was geslagen kon ik geen ene moer doen.

Kan dit veranderd worden? dat je de relaties aan kan passen ook al ben je in combat?

Edit: Als je in iemand zijn territory bent en hij is enemy. Kan je ook nergens heen je kan geen /home gebruiken geen f home. Het enigste wat je kan doen is de faction leaven dan nieuwe maken en dan naar spawn gaan.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  2. Joey / JPCore Builder Builder

Inderdaad ik speel nu geen factions maar dit lijkt me echt een rotte situatie, dan kan je evengoed /suicide doen want je bent weerloos.

3. luukgamekanaal Redstone Miner DRC Veteran

1. /f home gaat wel maar dan moet je via zo naar je basis.. en als je daar geen /f home hebt is dat niet handig...
    2. als iemand in zijn faction is en je bent geen truce ally emeny of normaal, diegene in die faction kan jou hitten en ik niet hem...
    3. En dat combat is vervelend want je kan ze niet emeny maken..

Als dit veranderd zou kunnen worden graag,
    Mvg Luukgamekanaal

Thread Status:
Not open for further replies.