Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Feb 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

H!

Omdat ik mijn eigen manieren heb om snel geld te verdienen, en nu genoeg heb, ga ik de manieren met jullie meedelen.
    Sommige gaan dit waarschijnlijk niet leuk vinden omdat misschien hier hun manier bij staat, maar iedereen gelijk, dus iedereen mag even veel geld gaan innen.
    Ik ga hier niet te veel over zeggen dus hier zijn de stappen die je kan ondernemen.

1: Houd iedere item bij! Iedere item heeft een specifieke waarden om te verkopen of te handelen.

2:
    /Vote elke dag (om de 24 uur) op de survival server en houd je vote-rewards bij, Je krijgt per vote 200$ en je kan 4x voten (tijdelijk 3 omdat vote #3 niet werkt.)

3:
    Je kan ranks kopen voor mensen, dit geld (rank geld) is voor DRC alleen! Deze handel is in DRC en blijft daar ook, ik heb dit ook toegepast en heb over de 100K er aan verdiend.

4:
    Als je sponser+ bent heb je een eigen unieke player shop! Die je door een Admin gegeven is. Als je shop altijd gevuld is met super prijzen kan je zo'n 10K per week innen.

5:
    De cactus manier, deze manier is legit, en zeer goed om geld te verdienen je bouwt een grote cactus farm, je smelt je cactus om naar groene kleurstof , en per stack kan je het verkopen voor 30$ !

6:
    Een spawner hebben. Bij een skeleton farm heb je multi. keuzes: Je verkoopt per stack arrows in de Adminshop voor 25$. Bones verkoop je ook voor 25$. De bows die mee komen is GEEN troep, maak ze en verkoop ze voor 10$ per bow in je eigen shopje in de buurt.

7: Een golden donator heeft een super permissie om /fly te kunnen activeren. Gebruik deze /fly om mensen te helpen met bouwen of met andere 'hoog' problemen. Het kan je hier en daar wat geld opleveren.

8: Echte handel! Op forum of in DRC zelf kan je van alles verkopen in een handel met 1 tegen 1. Ik heb samen met @spooky321 een enchant store, en heeft ons al bijna 50k opgeleverd. Met die 50K koop je betere items om je handel voort te zetten en nog meer te verdienen. Dit kan ook met andere items en blocks.

9: Dit gebeurd zelden maar de manier is er toch! Geld kopen via de webshop van DRC, Voor wat kleine euro's kan je tot over 10K aan geld kopen!

10: De lange manier. Minen, Mine cobblestone en alle mineralen die je kan krijgen. En houd ze bij tot je de volgende stap leest.
    Mine stone en ores met een silk touche pickaxe en alles is 2x zo veel waard. 4 dubbele kisten met stonebrick kan je verkopen in de Adminshop voor 11K! De andere ores en mineralen kan je in je handel steken of shop.

Ik hoop dat jullie eens goed wat centjes kunnen verdienen, deze 10 manieren doe ik maandelijks.
    Ken je zelf nog een manier en wil je hem delen dan mag dat als post hier onder! :)

Bedankt voor het lezen en uitoefenen van deze guide, problemen mag je me zeker opzoeken!

• Like Like x 9
  2. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

Nette post en legit ook nog is goed bezig Joey! ik maakte me inkomen altijd via skeleton farm maar die cactus manier ga ik zeker ook even proberen!

keep up the good work buddy

• Like Like x 1
  3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb nog 1 tip:

HANDIGST VOOR DONATORS:

Kom aan jungle sapplings via een vriend of in een jungle biome.

Plaats de sappling en laat hem groeien met bonemeal.

Hak de jungle tree om met je toggle chop en laat je inventaris volgaan met jungle logs. De sapplings moet je weer oppakken om het te herhalen.

Verkoop je logs per stack in de admin shop = money maker :D

4. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Ehm, mag je /fly gebruiken om members te helpen, is dat niet rankmisbruik?? Ik heb dit ooit opgevangen, is dit waar?

• Agree Agree x 2
  5. Joey / JPCore Builder Builder

Ik help bijna dagelijks spelers met mijn /fly, als ik iemand help, en er met andere woorden ban voor krijg omdat ik mijn tijd eventjes aan iemand geef, is dat hun keuze :)

@SwekGamerPRO Hoeveel $ geeft zo'n verkochte stack logs? Als dit goed is kan je het ook met een 2x2 spruce boom.

• Like Like x 1
  6. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Dat is "misbruik maken van je rank"

En spruce saplings werken beter (die droppen meer saplings dan bij Jungle Trees)

7. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Maar jungle tree's hebben meer logs :D

8. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Volgens mij mag je niet eens bomen hakken met je choptree en de logs verkopen.

Verstuurd via mijn iPhone

9. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Nee, als je er 4 in een 2x2 vierkant zet heb je meer kans dat je er meer krijgt

10. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Deze mag NIET, kan je en ban opleveren voor het misbruiken van je rank.

• Agree Agree x 1
  11. Joey / JPCore Builder Builder

Ok, bomenhakken met je donator command mag NIET als je het zonder command doet mag het WEL, dus minder efficiënt.

Ik zal ook een topic maken hoe je op iedere (geld/economieserver) geld kunt innen op snelle manieren. Of zal dit niet nodig zijn?

12. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

het mag wel maar plaats de saplings terug!!! dit is mij verteld door een admin

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

• Agree Agree x 1
  13. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Je mag er alleen geen geld aan verdienen

14. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Let me get this straight, je mag togglechop gebruiken voor eigen gebruik. Maar niet om het te verkopen en er dus winst op te maken. En je zou /fly niet mogen gebruiken om iemand anders te helpen bouwen? Of tegen betaling meehelpen bouwen eigenlijk?

Ontopic:
    Leuk gemaakt dit topic, hoop dat mensen ervan kunnen profiteren :D

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

15. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Villager: 20 rotten flesh -> 1 emerald
    OF
    Weet niet of het nog kan, maar je had een villager met cooked gish voor emerald, koop die fish heel veel in de adminshop en verkoop emeralds om de kosten eruit te werken, wat je over hebt (best wat) kan je ook verkopen of houden
    Je kan dit blijven herhalen

Zo heb ik veel verdiend :)

• Like Like x 1
    • Informative Informative x 1
  16. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Ik had allang miljonair kunnen zijn met mijn stone!

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  17. Joey / JPCore Builder Builder

/Fly mag je gebruiken om iemand snel te helpen (zonder er geld mee te verdienen, vrijwillig) Thnx voor je compliment ! ;)

18. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Dus als een member een huis bouwt en ik bouw voor hem met fly het dak erop. Dan is dat rankmisbruik? o_O

19. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ja

• Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  20. Bram Diamond Miner DRC Veteran

lololololol :P :confused:

• Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.