Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by Konings1991, Mar 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Geachte,

de commando's /feed en /heal hebben sinds kort dezelfde timer....
    Wat ik bedoel is als je /feed doet dat je ook 2 minuten moet wachten om heal te kunnen doen en anders om ook. Terwijl ik weet dat ze eerst een aparte timer hadden. En dit lijkt me niet de bedoeling anders kan /feed net zo goed weg.

Dit was al eens eerder voorgekomen ik weet niet of het nu wel de bedoeling is dat het zo is.
    Ik Verwijs: http://dutchrastacraft.nl/threads/feed-en-heal-en-skellies.3808/

2. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

ik denk dat het is omdat je anders eerst /heal gaat doen en dan veel gaat rennen en dan snel /feed doet en als je ingevecht bent weer snel /heal doen om te rennen(bijv.)

3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Het gaat
    niet om de timer maar om dat ze aan elkaar gokoppelt zijn dat je niet /heal en feed na elkaar kan doen

• Like Like x 1
  4. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Ik weet nog dat het vroeger was dat je /Feed kon doen wanneer je wou en /Heal om de 5 minuten dacht ik maar ik zou eerder meer /feed gebruiken dan /heal

5. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

In gevecht? Met wie

Hoe moeijlijk is het om het te begrijpen. Beide: Zowel /feed en /heal MOETEN allebei 1x in de 2 minuten gedaan kunnen worden. Dus nee niet /feed en dat je dan ook 2 minuten moet wachten voor /heal. MAAAAAR: Je doet /feed en dan kan dat pas weer over 2 minuten als je dan naar 30 seconden /heal doet moet die ook aftellen dus dan staat feed op anderhalve minuut en heal op 2 minuten. Moeijlijk he.

Nog iets: eerst was het goed. Toen kregen ze dezelfde timer. Toen was het zogenaamd gefixt maar kon je /feed spammen omdat die geen timer meer had en heal wel???? Daarna was het goed en hadden ze beide zen apparte timer. Nu is het weer niet goed.

Duidelijk

6. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

7. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik weet niet waar jullie over wenen maar o nee 2 min wachten voor /feed of /heal. Wat is nu 2 min. Voor mij mag het zelfs naar een timer van 5 min en hoger. Je kan ook gwn eten.

8. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Gaat erom dat je betaald hebt voor een command die niet goed werkt.
    Jup, BETAALD

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

je betaald volgens mij wel nog altijd voor de server en de commands die je krijgt is een leuk extra

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hoezo gewoon weg? Het is nog steeds nuttig voor de rank die enkel /feed heeft ;)

/heal doet FEED én HEAL. Je hebt geen poten om op te staan.

Topic gesloten.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.