Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by ---bys1---, Oct 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ---bys1--- Newbie DRC Player

forum naam: bys1
    wat heb je gedaan: -
    wie heeft je forumbanned: @Dracindo
    dracindo, sorry dat ik een 2e forumacc aanmaak, maar ik ben op 1 of andere manier forumbanned. geen idee waarom. IMG_0475.PNG

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik heb je geforumbanned omdat ik enkele klachten over je gekregen had van verschillende personen.
    Ik heb dan enkele posts van je bekeken en ik kan begrijpen waarom je zo'n slechte reputatie hebt.

Ik zou je aanraden om minder op mensen neer te kijken. Jij spreekt alsof je de koning bent en kijkt alleen op naar het staffteam. Iedereen likes blijven geven maakt dat blijkbaar niet goed.
    Daar bovenop ben je erg actief op het forum (zowel met posts als dingen "liken") en vele posts zijn onnodig (forum spelletjes) en het stoort enkele mensen nogal dat ze altijd een melding van jou krijgen voor iets wat het eigenlijk niet al te veel meer uitmaakt.
    Aangezien je toch niet echt veel nuttig gebruik maakt van het forum en je ook nooit echt veel zinnigs te zeggen hebt heb ik je maar een forumban gegeven, om de overactiviteit wat te laten dalen.

Ik heb een maandje geleden JoeySC ook een forumban gegeven. Hij is nu terug en voorlopig doet hij het goed. Misschien dat een time-out jou ook goed zou doen?

• Agree x 5
    • Like x 4
    • Winner x 2
    • Informative x 1
    • Optimistic x 1
  3. ---bys1--- Newbie DRC Player

Onnodige posts... Die moet je mij eens aanwijzen. Ik heb net een forumban gehad. Een uur later kreeg ik er weer 1

4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Je had gisteren op 4 uur tijd 14 berichten geplaatst. En recente activiteit, ik kan 5 keer op 'Toon oudere items' klikken. Allemaal van gisteren in die 4 uur. Ik bedoel maar, ik zie nooit iets van jou staan bij Suggesties, klachten, hulp aanvragen, server bugs, handel, ... Kort samengevat, je helpt de server niet echt en je hebt zelf ook nooit hulp nodig.

Ik vraag me af, zit jij wel op de server? Misschien je moet je daar iets meer op zitten, in plaats van het forum onder te spammen.
    Probeer via dit account eens na te gaan waarom jij de meeste negatieve ratings hebt.
    Enkel kijken en niets posten of raten! Als ik iets van ---bys1--- zie staan dat geen post in dit topic is, dan heb je een groot probleem.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  5. ---bys1--- Newbie DRC Player

Ik vind geen onnodige posts terug, en ik vind ook genoeg posts terug in hulp aanvragen, klachten, tips&tricks, algemeen, doneren, weet ik veel allemaal.
    Edit: http://drcnetwork.nl/threads/6839

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Stoort het je niet dat je de meeste negatieve ratings hebt?
    Je hebt bijna het dubbele van wat @Aviccii_ (2e van meest negatieve ratings) heeft, alleen heeft hij zo'n 700 berichten meer dan jou. Zou je echt niet weten waarom mensen zo'n slecht beeld van jou hebben?

• Winner Winner x 3
    • Like Like x 2
  7. ---bys1--- Newbie DRC Player

Het stoort me niet heel erg, en heel veel van die negatieve ratings kwamen van @MagicFlakes
    Op m'n eerste post in dit topic heb ik ook een disagree van hem

8. ---bys1--- Newbie DRC Player

Jij mag hier niet reageren.

• Agree Agree x 1
  9. ---bys1--- Newbie DRC Player

• Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
  10. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Dus als ik je nu unban ga je niets anders doen en blijf ik gezeur horen?

• Agree Agree x 1
  11. ---bys1--- Newbie DRC Player

Nee.
    Zal in het vervolg nog nuttigere posts plaatsen
    Enne... Ik heb op m'n gewone acc eens een conversatie met jou aangemaakt met allemaal screenshots van @MagicFlakes z'n dislikes maar heb daar geen reactie op gehad van jou -_-

Last edited: Oct 19, 2014
  12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik heb misschien wel nog een idee.

1. Je spammed geen negatieve ratings meer op anderen hun berichten.
    2. Je veroorzaakt niet elke dag 1 of andere off-topic discussie.
    3. Je gaat niet met een ander account je ban ontlopen.
    4. Je komt over een maand terug op het forum en zorgt er voor dat je de 3 dingen hierboven hebt afgeleerd.

Permban wordt omgezet naar een maand.

• Like Like x 6
    • Agree Agree x 3
    • Winner Winner x 1
Thread Status:
Not open for further replies.