Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Tribut0, Aug 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hey daar DRC-Staff ik maak dit topic aangezien Joey dit zelf niet kan.
    Dit gehele topic heeft Joey zelf bedacht / ingevuld ik typ het gwn op het forum.

*Forum naam: Joey
    *Wat heb je gedaan: Een enquete maken over de sfeer van een gameserver (Topic: Go 4 Perfect)
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met Geen idee Joey vermoed: Erik @TheGooseBumpers
    Commentaar: Ik haat, ben arrogant en irriteer anderen maar ik maak GEEN reclame!

2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Vraag hem maar wat zijn doelstelling met deze enquête was

3. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hij zegt het volgende: Hij was gewoon benieuwd hoe de sfeer in gameservers etc eraan toeging daarom heeft hij een enquete gemaakt

4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Forumbans komen meestal van @Dracindo niet van mij

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

5. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Oke Bedankt voor de reply @Dracindo heb jij Joey gebanned?

6. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik heb Joey verbannen voor advertising, omdat dat het meest in de buurt kwam.
    Hij had het over een klein projectje, maar heeft er niet bij gezegd waarvoor. Het kwam heel verdacht over.
    Hij wou alvast geen server opstarten(, zei hij), maar wie zegt dat hij de informatie niet wou gebruiken om (een) andere server(s) te verbeteren?
    Dat is wat andere mensen vermoedden en zo zag ik het ook.

Verder is de forumban permanent vanwege zijn gedrag op het forum de laatste tijd. Daarvoor had hij in totaal al 10 waarschuwingen gehad. Voornamelijk voor spam, reageren op stafftopics en ongepast gedrag. Hij is een van de redenen dat ik bijna geen waarschuwingen meer uitdeel.

En dan nog iets:
    "Commentaar: Ik haat, ben arrogant en irriteer anderen maar ik maak GEEN reclame!"
    Waarom zouden we hem nog unbannen van het forum?

Edit:
    Nog een reden om hem niet te unbannen. Hij heeft een nieuw forumaccount aangemaakt.
    Hoewel hij er (nog) niets mee gedaan heeft, overtreedt hij alsnog de regels.
    Een ding maak ik al duidelijk: Als hij terug komt, wordt het op @JPCore .
    Zie het maar als een demote.

Last edited: Aug 27, 2015
    • Winner Winner x 4
  7. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Dit stuurde Joey mij als antwoord.

Dracindo ik accepteer wat jij doet voor het forum. Maar als niemand mijn meningen / posts snappen kan ik er niets aan doen dat ze mij reporten ervoor jammer maar helaas ben ik niet gelieft op DRC/forum maar dat maakt me niet veel uit. Ik ben op DRC gekomen om te spelen niet voor andere zaken.
    Mijn gedrag is iets van mij wat ik zelden goed kan brengen dit heeft met privé redenen te maken waarvan ik niet te veel op jullie hoofd zal zetten. Ik zit op heel veel forums actief te posten o.a. DRC. En DRC-Forum is ook de enige fora die er 'moeilijk' over doet. Meeste accepteren voor wie ik ben wat ik uitermate geweldig vindt en pas ik me ook aan, aan hun. Zoals ik altijd zeg: 'Geef mij respect en krijg respect terug.
    10 warnings is jammer om te horen maar ik zie ook niet dat ik krijg als ik ze nou zie met een reden/mening van een staff kan ik me er op aan passen zoals ene ban/kick reason.
    En dan nog iets:
    "Commentaar: Ik haat, ben arrogant en irriteer anderen maar ik maak GEEN reclame!"
    Waarom zouden we hem nog unbannen van het forum?Bij deze reply ik dit.
    En dit bedoel ik niet gemeen / arrogant. Maar héél dit forum is niet volwassen behalve het staff, omdat zei hun werk moeten doen. Tenslotte , spelers. Te klagen altijd over iemand nooit tevreden of ze moeten al ene hele DRC-Update te zien krijgen op het forum.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Stuur maar naar Joey terug.

Joey, jouw probleem is dat je overal wel een mening op hebt en onnodig ruzie weet uit te lokken.
    Onlangs had je in een suggestietopic voor factions het een en ander gezegd. Je mag er reageren, maar je speelt het niet (heb je zelf gezegd) , dus waarom zou je je er mee bemoeien? Als iemand die enkel skywars speelt op survival komt en jou vertelt dat je zoveel dieren mag hebben als je wilt, dan mag je hem zeggen dat dat niet mag, want jij speelt lang genoeg survival om te weten dat dat niet mag.

Misschien dat je we verkeerd begrijpen, maar sommige uitdrukkingen hebben ook een negatieve toon.
    Het is duidelijk dat jij geen kritiek kan verdragen. Jouw manier van denken is "Mijn mening is goed en wat jij er van vindt kan mij niets schelen." Maar bovenal, dit soort zinnen:
    Daarmee zeg je dat je zelf weet dat je agressief over komt en andere mensen, die je posts op een neutrale manier hebben gelezen, gaan die posts dan ook op negatieve manier aanzien.

• Agree Agree x 1
  9. Tribut0 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik kan er niets aan doen dat mensen dat fout lezen/ of dat het fout aankomt bij hun ik bedoel zelden iets grof tegen jullie ,ik heb dat zelf ook niet graag dus waarom bij andere wel doen? Ik kan mijn mening misschien fout uitbrengen dat is wat ik moet aanpassen, jullie moeten weten dat een speler van bijna 2 jaar dit niet doet. Daarnaast heeft geen enkele staff me graag natuurlijk niet, wie wilt nou een gemene jongen op de fora en server? Achja niemand. En wat ik zeg klopt zeker. Naar mijn mening kan niemand tegen kritiek er zijn zelf bans voor gegeven. No offence jullie kiezen wie je banned niet ik maar dat komt ook zo over bij mij.
    En hoezo moesten jullie het 'doel' van mijn Enquête weten? 1 Het ging over een gameserver. Nergens is MC gemeld. 2 Het is een persoonlijke enquête wat houd dat in dat ik enkel de gegevens bij houd voor mij en er verder niets mee doe, ik zie zelfs de namen niet. Het enigste wat ik kon doen met die enquête was naar Jelle sturen om te laten zien wat zijn spelers willen op een perfecte gameserver. Dit was alles maar geen reclame , alleszins was dat toch niet de bedoeling.

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Thread Status:
Not open for further replies.