Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by derpieR, Feb 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. derpieR Newbie DRC Player

Beste staff leden.

Ik vermoed dat er een "luie stafflid is geweest die niet volledig de naam van de adverterende player ingevoert, en dusdoende mijn ip heeft gebant... met de reden reclame maken.
    Ik heb het ef een tijdje aangezien in de hoop dat ze dat fout hebben gezien. Maar nee...
    ik weet niet wie mij heeft gebant. Maar dit is dus mijnkant van het verhaal.
    ik wacht op jullie reactie en alvast bedankt heren!

Mvg

2. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Door te beginnen met 'luie stafflid' sla je al een zeer negatieve toon aan over de server.

Als je je minecraft geeft dan zal ik het eens nakijken.

Je IP is al zeker banned :)

Greetings

Boins

3. derpieR Newbie DRC Player

Het feit dat ik zeg "luie staff lid" is niet de bedoeling het zo te zeggrn. Maar om jullie af te laten vrage What happend. Als dit zo overkwam bied ik mijn excuses aan... mijn ingame naam is reintjee.

mvg

4. Boins Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Ik heb het nagekeken.
    Je bent terecht gebanned geweest. Je zocht "staff" voor je server. Je bent gebanned op survival een paar minuten na je een waarschuwing kreeg in de Creative server van een mod omdat je het daar ook in de chat vroeg.

Blijkbaar was je ook voor het eerst op de server en begin je al direct te vragen in de chat achter 'staff'. Hiermee geef je een duidelijk teken dat je in de toekomst zeker reclame gaat maken voor uw server.

http://puu.sh/6HReB.png
    http://puu.sh/6HRDh.png

Ik hoop dat je beseft dat GEEN enkele server het graag heeft als mensen staff komen zoeken of reclame gaan maken. Bij deze blijf je BANNED :)

En de staff die je bande was niet lui, maar reageerde goed en snel.

Speler blijft [banned]

Greetings

Boins :)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.