Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by LarsMC, Jul 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LarsMC Newbie DRC Player

-[*]FroggieNL
    -[*]Reden van klacht?: Ik vind zijn "g*yy" opmerking zeer ongepast omdat mijn oom homo is en omdat hij daardoor al een keer door in elkaar is geslagen
    -[*]Datum en tijd: tijd=18:15-18:30 datum=12-7-2014
    -[*]Bewijs: [​IMG]

• Like Like x 1
  2. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

....

Ik persoonlijk vindt dit zeer dom dat je het op deze weg probeert mij te laten bannen omdat ik ... zei.
    Als je het zo'n groot probleem vindt zou ik je graag een reactie van je willen als ik het volgende gescreven...

In de hele wereld hoor je constant een met een k beginnend scheldwoord en nog vele manier, nu hoor je het 1 keer in de server g*y wat ook wat andere had kunnen betekenen zoals guy maar jij denkt direct daaraan...
    maar toch zal er niet omheen draai ik zei dat, en dan niet even zeggen niet doen FroggieNL of wat dan ook...
    Nee direct screen en dom achter iemands rug om een domme klacht / ban aanvraag indienen...
    en ja ik had het niet mogen zeggen mijn fout floepte er zo in eens uit.

ik heb hier 2 woord voor: Zwaar waardeloos...

als ik je een tip mag geven... : als je hier niet over kunt ga dan niet gamen of computeren en zoek een andere hobby.... (want dit hoor je overal wel 2 keer op een dag)

• Like Like x 2
  3. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

Ik wil Froggie gewoon even helpen, ik vind ook dat dit niet ban waardig is, het is bedoelt als een grap, en als je er niet tegen kan moet je niet gamen, want die grap hoor je dagelijks wel een paar keer.

4. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

idd =) tnx voor de help :D

5. DarwinTKPP Coal Miner DRC Veteran

Ik vind wel dat froggie een waarschuwing moet krijgen, want in de regels staat dat je niet mag schelden en grap of niet het blijft schelden... Ook kan het misschien wel kwetsend zijn tegen over mensen, schelden met ziektes of met de aard van mensen moet je gewoon niet doen... Verder vind ik het ook geen ban waardig maar wel een waarschuwing.. :)

Send from my over-clocked fridge with tapatalk.

• Like Like x 2
  6. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

7. LarsMC Newbie DRC Player

Wat ikzelf hier wel een beetje opvallend vind is dat ik nooit heb gezegd dat froggie een ban zou moeten ontvangen...
    Maar, als dit jouw soort grapjes zijn, die beledigend zijn voor homosexuele mensen weet ik niet of dat wel gepast is op een server waar mensen van alle leeftijdscatergorieën op spelen. Dus ook kinderen!
    Ik kan een perfect voorbeeld geven van wat zoiets kan doen, vandaag nog was ik aan het zwemmen in het openbare zwembad, ik wou langs een klein meisje van een jaar of 6-7 opzwemmen om naar het andere deel van het bad te kunnen, om vervolgens "Kijk uit, rotkop" te horen. Ik denk niet dat zij gerelateerd is aan DRC maar ik weet zeker dat zij het woord "rotkop" van een ouder persoon heeft gehoord.
    Zo kan dus iedereen onbewust of bewust het taalgebruik van jongeren of oudere mensen verslechten. Ik snap dat je er niet echt bij na dacht wanneer je het zei, maar ik vind een waarschuwing op zijn minst hier wel van toepassing.

/Lars

8. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Eerlijk vind ik ook wel dat jij het een beetje hebt uitgelokt... Foppe refereert enkel naar het youtube clipje denk ik.
    Als je niet weet welk dit is de link:

• Like Like x 2
  9. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Art. 1: Niet reageren op topics voor moderators/admins/owners (Hiermee bedoel ik vooral unban appeals & klacht topics)

• Like Like x 3
  10. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

ooh is die regel verandert... niet gezien mijn fout

topic kan van mij apart wel gesloten worden gaat nergens over..

Greetz FroggieNL

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Als ik enkel naar de screenshot kijk en niet naar alles wat hier geplaatst is, zou ik zeggen dat het een conversatie tussen vrienden is die elkaar een keer uitmaken om te lachen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen nu tegen hun vrienden 'Yo ******* :D' gaat zeggen, maar er zijn mensen voor ergere taal gebanned.

FroggieNL, ik heb de chatlogs nog eens nagelezen en zie niet echt vijandigheid van jou afkomen, dus zie ik niet echt een reden om je voor een korte tijd te bannen. Ik verwacht wel dat je vanaf nu probeert om dergelijke woorden te vermijden. Moet lukken, he?

Bij deze, topic gesloten.

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.