Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by geelbuik2001, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

ik weet niet hoe ik een kleine full automatische brewer maak. zou iemand die voor mij willen maken, de maten pls 4x4x5 dat zou fijn zijn. ik betaal 6K als hij goed werkt en als je zelf voor matrialen zorgd en als hij het niet werkt pay ik helaas geen money, maar dan mag je je gebruikte spullen wel weer zelf menemen.;)

2. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Helaas werken auto-brewers niet goed omdat de hoppers nog steeds behoorlijk traaaaag zijn. Ik heb er zelf ook een en die werkt voor geen ene meter omdat hij de spullen niet optijd aan en afvoerd omdat de hoppers te langzaam zijn.

• Agree Agree x 2
  3. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

o dat is echt vervelent!
    is daar een oplosing voor?

4. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

nee tenzij je Jelle overhaalt om de hoppers op normaal te zetten maar dan zal er wel meer lagg komen dacht ik ( correct me if i am wrong)

• Agree Agree x 1
  5. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

naja mijne werkt wel maar ik heb de timer drastisch moeten veranderen en hij maakt maar 2 pots per keer ipv 3 pots per keer.

6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Deze uitspraak klopt inderdaad, als ik de woorden van jelle nog goed weet komt het ongeveer er op neer dat zodra de hopperspeed terug normaal gezet wordt. Je de mobs niet eens meer ziet lopen doordat de server het niet trekt.
    Mojang moet MC meer Multiplayervriendelijk maken alvorens de hoppers terug normaal gezet zullen worden.

7. geelbuik2001 Iron Miner DRC Veteran

is er nog een ander soort auto. brewer die het wel doet en zo ja zou iemand die voor mij willen maken?

8. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

nee, gaat niet lukken aangezien elke auto brewer hoppers gebruikt om de items naar de dispensers te brengen

9. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Ik snap dat de server geen lag wil, dat wil natuurlijk niemand :D
    Maar ik snap niet goed dat een traag werkende hopper lag kan voorkomen. Vraagt dat dan zoveel data ofzo een hopper..

10. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Elk item (dus ook de items die in de hopper zitten) moet zich 'melden', dit gebeurt elke 3 ticks. Dus elk item dat in een hopper zit wordt elke 3 ticks geupdate. Een item in een chest doet dit niet. Dus: ja, items in hoppers brengen veel data met zich mee.

Thread Status:
Not open for further replies.