Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by bardhi, May 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bardhi Woodcutter DRC Player

Ik ben geband door te liegen terwijl het helemaal niet zo is ik was thuis MC aan het spelen met een vriend en ik had een account van me neefje gekregen en die had een saaie naam ik wou graag een andere terwijl ik een nieuwe maakte schold mijn vriend op acc:lisa909 en hij werd geband voor 24uur en opdAt moment had ik een vraag voor Dutch_NL en hij kwam en vroeg me ken je lisa909 ik zij ja en zij: ja is een account van zusje van 1 vriend maar hij geloofde me niet dus zij die waarom ik 3accounts heb genti909van mij lisa909 van zusje van mijn vriend en BardhiKilZz de nieuwe account die ik net had gemaakt maar hij geloofde me niet dus ik vertelde hem het nog 1keer maar voordat ik de kans had heeft hij mijn ip geband ik zou heel graag geunband willen worden omdat al me vrienden het spelen en het is de leukste serever tot nu toe hopelijk word ik geunband zowel alvast heel erg bedankt.

2. bardhi Woodcutter DRC Player

Ik ben geband door :Dutch_Nl
    Reden staat boven :)

3. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

1 topic is genoeg, ga hier maar verder.

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.