Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by CookieMonsta, Oct 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CookieMonsta Woodcutter DRC Veteran

Voor zelf te zeggen , ik weet nog niet eens hoe je nodus instaleerd ofzo , mijn pc laggd heel hard , dus ik gebruik optifine (een mod voor lagg te verminderen) want heb ook een slechte internetverbinding
    xray en di dinge gebruik ik niet , diamonds koop ik meestal
    Dus ik was aan het mijnen met beau , en nog iemand anders
    Ik was heletijd gangen aan het maken en dan kwam ik wa gravel tegen , dus ik graafde na onder
    Voor di gravel te verhinderen en dan zei jw1998 da ik xray gebruik omdat ik zo ik keer toeval dankzij di gravel wa diamonds en emerald vond , ni dat ik 1 stack had , maar 4 diamonds :S kom aan
    Dan zegge ze da ik stil sta , en da heb ik altijd ,vraag maar aan KFCxCreeper
    Dus ik wou zegge da ik geen xray gebruik , optinfine gebruik ik alleen das alles

MVG
    CookieMonsta :)

2. Jadan08 Redstone Miner DRC Veteran

Dit is geen klacht -.-

3. CookieMonsta Woodcutter DRC Veteran

Waar moet ik het dan schrijven?

4. Avast Stone Miner DRC Veteran

maakt niet uit, ik heb je inventory bekeken en ik denk dat 4 diamonds en 2 emerals wel redelijk is na 4 stacks cobblestone.. dus je bent unbanned.

5. jw1998 Hunter DRC Player

Mijn excuses als je geen xray gebruikte, maar ik zag je recht door minen, je sloeg oppeens af en mine de recht naar diamonds toen ging je terug ging je stukje naast je pad naar meneden zaten emerald, kan heel erg toeval zijn maarja.. En ik zag je tegen een blokje aan sprinten toen je aan het typen was, ik dacht dus dat het een sprint hack was in nodus.
    En er was helemaal geen gravel voor zover ik zag...

Thread Status:
Not open for further replies.