Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Mr_Cassie, May 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Cassie Newbie DRC Player

Naam: Mr_Cassie
    Reden ban: te veel schapen
    Diegene die me geband heeft: onbekend

Ik ben dus geband voor een week doordat ik te veel schapen zou hebben.
    Ik zal niet ontkennen dat ik dat niet gedaan heb of dat ze niet van mij zijn. Het was ook inderdaad mijn bedoeling
    om monsterlijk veel schapen te maken om zo eindeloos te kunnen verkopen. Hetzelfde wilde ik ook gaan doen bij mijn koeien. Dan opeens wil ik online komen en staat er: ''Your ban expires in 6 days 23 hours 43 minutes 49 seconds: veel teveel schapen'' wat zelfs nog verkeerd gespeld is.

Geen enkele keer heb ik een waarschuwing gekregen. Geen enkele keer zei iemand dat ik niet zoveel schapen/koeien mocht houden. In een woord belachelijk. Ik had dus geen flauw benul dat dat niet zou mogen. Dit is de eerste server die een limiet stellen aan het aantal vee dat je mag houden. Al vele malen heb ik een massaproductie opgezet zonder dat iemand daar moeite mee had. Ik zie nou ook geen misdrijf in het fokken van dieren.

Nogmaals vind ik het nergens op slaan. Een week geband terwijl ik niet eens wist dat ik iets fout deed. Ik vraag dus hierbij vriendelijk voor een unban en dat ik de volgende keer gewaarschuwd kan worden als ik iets doe wat niet mag.

Hierbij heb ik mijn zegje wel gedaan.
    M.v.g,

Mr_Cassie

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Als je niet wist dat je wat fout deed, probeer anders een keer de regels te lezen
    www.dutchrastacraft.nl/regels
    die regel is er al heel lang! je had 100 schapen en 50 koeien samen met een ander persoon (die is ook banned voor 1 week)
    terwijl het limit 5 per soort is...
    dus je zat 140 dieren boven het limiet dat je mag hebben...
    en hoewel je ban vanzelf verloopt krijg je geen unban.

Geen unban, topic gesloten (ban verloopt vanzelf)

• Like Like x 1
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Noem je dat vriendelijk? Ik vind de toon uitermate vervelend. Een beetje hakken op een spelfout terwijl er bij jezelf ook genoeg aan scheelt. Ik denk dus niet dat jij in de positie bent om te zeggen dat dat het nergens op slaat. Het slaat zeker ergens op.
    Verder zijn er genoeg servers die een limiet hebben. Zelfs servers die een plugin hebben zodat je maar 2 dieren kan hebben in 1 farm.
    Als laatste: kleine waarschuwingen zijn voor kleine dingen. Dat heet kick. grote waarschuwingen heten tempban.

hierbij heb ik mijn zegje ook gedaan en zie ik je over ruim 6 dagen terug.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.