Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Nick Numan, May 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nick Numan Newbie DRC Player

Minecraft naam: Numpienick
    Ik weet niet waardoor ik ben gebanned dat staat er niet bij maar ik was bezig met voten in survival voor de server en toen stond er: You have been banned from this server for X-ray helaas kan ik geen screenshot uploaden

2. Patrickxs Iron Miner DRC Veteran

Beste,

Ik ben de gene die je geband heeft. Ik kreeg 2 dagen geleden een melding van x-ray en ben toen naar jou toe getp'd. Ik zag dat je toen boven de oceaan recht naar beneden minde zo naar diamonds. Hoe kan je dat verklaren ?

( Alles is dus zaterdag gebeurd maar ik heb nu pas actie ondernomen, ik heb het eerst besproken )

Verstuurd vanaf mijn Helicopter met Tapatalk

3. Nick Numan Newbie DRC Player

Ik heb soms inderdaad naar beneden gemined vanuit de zee ik wist niet dat dat verboden is maar dat deed ik omdat ik dan niet ver hoef te minen was en ik wou nieuwe gebieden vinden maar ik heb daarvoor geen x-ray gebruikt dat zweer ik

4. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Numpienicket

Ik heb echter ook de tunnel gezien en deze is echt verdacht. Recht naar benden op dia, zo goed als onmogelijk. Maar dat die dia dan noch een in een abandon minechaft ligt, lijkt mij toch zeer sterkt. Wijst daarvoor niet op x-ray maar bijna zeker op een x-ray texture pack.

5. Nick Numan Newbie DRC Player

Ik weet niet echt waar je het over hebt over welke tunnels maar ik gebruik altijd de texture pack Faithful en dat is geen x-ray texture pack

6. Nick Numan Newbie DRC Player

Je mag wat mij betreft mijn account gegevens hebben om te checken dat ik geen x-ray heb

7. Nick Numan Newbie DRC Player

Hebben jullie eigelijk wel bewijs dat x-ray gebruik

8. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Numpienicket

Tuurlijk hebben wij bewijs dat er iets gebeurd is dat niet klopt.Ik blijf bij mijn standpunt dat wat er gebeurd is meer dan toeval is. Toch krijg je het voordeel van de twijfel en zal er besproken worden hoe dit opgelost zal worden. Tot die tussentijd blijf rustig.

9. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Beste Numpienick

Je ban wordt opgegeven maar wat wel niet wil zeggen dat we je niet meer zullen controleren. Ik zal er persoonlijk op toezien dat je geen "toeval" meer voor hebt op de zaken qua dia en minechafts.

*topic gesloten
    *spelen unbaned

Thread Status:
Not open for further replies.