Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Mertcem, May 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mertcem Newbie DRC Player

*Minecraft naam: xDinosawrr
    *Wat heb je gedaan: Gescholden met een ziekte.
    *Wie heeft je gebant: idk was even AFK en toen stond er je bent gebannen voor schelden met een ziekte
    Bewijs: (Screenshots, Video's) geen?

Hey ik was dus laatst aan het Minecraften en ik vind dit een hele goede server. Ik ontdekte pvp en ben er verslaaft aangeraakt. Ik had heel veel lol met mijn vriend xCreeperzzz. Toen kwam er een jongen Genti909. Hij verbrak mijn lol in pvp en voor mijn vriend. Ik kon niet eens in pvp gaan en hij kilde me zelfs als ik NIKS aan had niks bij had of zelfs niets deed en zelfs als er 10 anderen stonden!!!. Ik werd er gek van ik kan gewoon amper pvpen als hij er is kan niet eens in stap neerzetten en hij komt met zijn godarmour op me af en dit is zo frustrerend ik speel deze server het meeste voor de pvp potions maken enzo. En dit gaat al zo door voor iets van 3/4 dagen en ik word er stapel gek van!!! Hij haat me volgens mij. Dus dat gebeurde vandaag ook ik flipte ik sloeg keihard om me bureau en toen zei ik Ja je kunt het vast raden KK iedereen in chat zei ip ban en ik dacht hoezo? Dus ik checkte de regels er staat niet schelden dus ik dacht hoezo een IPBAN ? Maarja dus dat is mijn verhaal en ik zei KK omdat ik met heel veel buitenlanders om ga en dat hoor je dan elke dag en ik ben bezig om het afteleren en me moeder heeft het overleefd dus ik wil gewoon zeggen dat het me spijt. :( En ga me aub niet vertellen dat ik een ip ban krijg want ik heb vandaag nog iemand gezien die met een ziekte schold maar werd niet geipbanned want hij kreeg een laatste kans want hij kreeg een laatste kans maar was wel voor een paar dagen verbannen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt <3

2. Maite Lone Wolf Staff Member Server Moderator

Wat?
    Het maakt me niet uit met wie je omgaat,
    ik snap niet dat je zoiets in je hoofd kan halen om met kanker te gaan schelden!
    Ik was er waarschijnlijk niet bij toen die andere persoon ook schold met deze ziekte,
    als ik dit had gezien zou hij van mij niet eens een waarschuwing krijgen.
    & Als je kwaad bent moet je maar hardop schelden
    Ik en de anderen in de server moeten dit niet zien in de chat.
    Pijnlijk.

En huh? Je checkte de regels? Regel 7: Niet schelden of vloeken.
    Wat snap je daar dan niet aan?

• Like Like x 3
  3. Mertcem Newbie DRC Player

Oke het spijt me zoals ik al zei ik probeer het af te leren en dat hardop schelden truc kan best wel in pas komen....

4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

schelden is zoiezo slecht... of het nou ingame is of hardop, je doet het toch?
    probeer te schelden met fruit of zo :p zeg je: met je aardappelhoofd!
    moet jij om lachen de ander schiet in de lach, je doet niets fout en toch is iedereen weer aan het lachen = vrolijk = geen ruzie :D zo denk ik erover! je staat wel 5 min voor schut maar het is maar een spel :D

• Like Like x 3
  5. Mertcem Newbie DRC Player

Maar kunnen jullie dit bespreken please ik wil heel graag spelen en anders moet ik een andere server zoeken met mijn vriend en daar heb ik geen zin in...

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Het interesseert je duidelijk geen zak van wat je gedaan hebt. Je hebt geen spijt én hebt er niets uit geleerd.
    Het enige wat je interesseert is JEZELF maar je denkt niet na over dat je niet alleen bent in deze wereld.
    Een woord intypen in de chat doe je niet per ongeluk en dat doe je echt wel met je volle verstand.

7. Mertcem Newbie DRC Player

Tuurlijk heb ik er iets van geleerd, en natuurlijk heb ik er spijt van hoe kom je erop dat ik er geen spijt van heb?

8. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik stel voor om een tweede kans te geven. Nets te verliezen. Laat zien dat je hiervan hebt geleerd. Anders is het ipban en geen Unban. Dus GEEN regels overtreden.

• Like Like x 1
  9. Mertcem Newbie DRC Player

Meen je dat mees als dankje jij was het ook die iemand anders een 2de kans gaf dankje dankje dankje dankje dankje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Mertcem Newbie DRC Player

En btw als je me unbant kun je het dan even zeggen please :D!

11. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

U bent unbanned.

Topic gesloten, persoon unbanned.

Thread Status:
Not open for further replies.