Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by firedude, Feb 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. firedude Newbie DRC Veteran

Ik ben Firedude
    ik ben vandaag gebant op factions door robinwiel zonder waarschuwing voor rank misbruiken.
    hij zij dat ik naar de regels moest kijken naar de regels maar bij die regels staat er ook: niet griefen/raiden
    en dat mag toch in factions dus ik stel voor om de regels per gamemode op te stellen.
    mij unbannen moet niet maar ik wil dat je mensen eerst waarschuwt.
    bye van firedude

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste firedude,

Ik heb je gebanned omdat je meerdere keren hebt lopen adverteren om mensen hun spullen te renamen.
    Mij lijkt het logisch, dat vóórdat je voor een rank doneert de regels even doorleest.
    Nu klopt het inderdaad dat je in Factions wel gewoon mag griefen, maar je had ook zelf kunnen begrijpen dat regel 13 van toepassing is op alle servers, aangezien dit om compleeeeet iets anders gaat dan griefen:
    Beschouw de TEMPban die je nu hebt voor een dag als waarschuwing.

3. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

firedude
    Als je zo nog een keer online komt op een ander account kom je misschien helemaal niet meer terug.
    Ja ik zie alles. Oompje1712 komt toevallig online nu je gebanned bent voor 1 dag...

Thread Status:
Not open for further replies.