Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by kerckhofske, Jul 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kerckhofske Woodcutter DRC Player

Ik heb ergens een sponge gevonden maar wist niet dat het een gecheat item was
    en toen ze het mij vertelde heb ik die sponge weg gedaan door het te droppen net voor de clear lagg kwam.
    Ik ben al naar de plaats geweest waar die sponges waren maar die plaats is er niet meer.

2. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Gevonden? Er was een ban aanvraag over jou ingevuld dat je met een sponge op je kop rondliep als een kip zonder kop. Daar waren screens bij van de DRC chat ingame. Daarin zeg je dat je een sponge van IEMAND had gekregen. Naam weet ik zo niet. En dan nu zeg je dat je hem hebt GEVONDEN? o_O

• Like Like x 2
  3. kerckhofske Woodcutter DRC Player

ik heb het gekregen van een vriend maar we hebben het samen gevonden :S

4. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Beste kerckhofske,

Ik vind dit wel grappig omdat je vriend het had gekregen in een dropparty volgens jouw. Nu beweer je het te hebben "gevonden". Zoals ik al eerder zei lieg niet en spreek de waarheid je straf word alleen maar erger. Dit geld ook in real life evenals in de server :)

Mvg,

Altin0492

5. kerckhofske Woodcutter DRC Player

okee altin0492 men vriend heeft het niet van een drop party gekregen.

6. kerckhofske Woodcutter DRC Player

Kijk ik en me vriend waren aan het wandellen en wij zien een plek in het water met sponge men vriend pakt een sponge en er was nog veel meer maar we hadden 1 sponge gepakt toen kwam ik naar jou toe met die sponge op men kop toen jij het verhaal vertelde dat het een gecheat item was en dat het uit de creative wereld komt ben ik naar home gegaan en ben ik staan wachten op de claer lagg en nu is het weg door die clear lagg maar ik en Ultravioletgam zijn naar die plaats geweest en er was daar niets meer te zien dus ik kan bijna niets meer bewijzen wat wil je ng datik zeg?

7. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

http://puu.sh/3utkA.png
    dit vond ik gister :)
    en de 2 in de bijlage stonden op het forum

als je een gecheat item hebt, lever hem dan in... dan weten we zeker dat de spons weg is ipv dat je hem nog hebt ergens...

Attached Files:

8. kerckhofske Woodcutter DRC Player

Dutch_NL ik had het beter moeten in leveren maar ik heb het weg gedaan met de clear lagg en daar is geen bewijs van dus wat kan ik doen??? en dat zijn inderdaad die plekken waar ik stond

• Like Like x 1
  9. kerckhofske Woodcutter DRC Player

het enige bewijs is dat ItsMehSM7 het gezien heeft dat het is weg gegaan met de clear lagg dus vraag maar na als je wilt

10. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Beste kerckhoske,

Ik geloof best dat jij die ene sponge hebt weggegooit en door CL is weggeruimt. Maar er kloppen 2 dingen niet namelijk:
    • Jij en je vriend wandelen en je vond het in een region waar die door water is omringd
    • Je vond het in het water ? dus geen dropparty zoals je beweerde ( Zie screen)
    Als jij steeds andere dingen beweerd is het moeilijk je te geloven. Nog 1ding:
    "Kijk ik en me vriend waren aan het wandellen en wij zien een plek in het water met sponge men vriend pakt een sponge en er was nog veel meer maar we hadden 1 sponge gepakt" Dat is dus die ene sponge die je met clear lagg zou weggehaald kunnen hebben. En Sponges zijn stackable dus als je daar naar toe gaat pak je ze ook in een keer allemaal op en het lijkt me sterk dat jij of je vriend het weer zouden droppen. Het kan wel dat je ze hebt gedropd maar dan geloof ik ook dat jij 1sponge had en je vriend 1sponge had want dat zou ik ook doen als ik samen veel sponges vond. Ik 1 jij 1 toch ? Iedereen wel he... Mvg, Altin0492

11. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

gister zei je nog dat je hem van een cobble huis af gooide ;P

12. kerckhofske Woodcutter DRC Player

GuidoVI ik en men vriend stonden op het cobble stone huis van men broer een groot gebouw en daar heb ik het weg gedaan door de clear lagg en ik heb het er NIET af gesmeten :S

13. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dus dat is niet je home toch?

14. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Je kan gewoon al zien dat kerkhofske een verhaal zit te verzinnen om eronderuit te komen.

Waarom eig? Je sponge is afgepakt jammer.

15. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

zn sponge is niet afgepakt, hij zegt dat die het op de grond heeft gegooid en dat ClearLagg toen kwam

16. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Oh dan heeft ie hem nog ergens onder de grond zitten.

Niemand gooit dingen weg en dan gelijk hier melden :) komt verdacht over ;)

• Like Like x 2
  17. kerckhofske Woodcutter DRC Player

volhaas het maakt me niet uit wat je denkt maar geef dan een TIP hoe dat ik het kan bewijzen.

18. kerckhofske Woodcutter DRC Player

en GuidoVI dat is indd mijn home niet maar het is het huis is van men broer en daar licht al mijn stuff dus wat maakt het uit. als ik iets nodig heb zeg ik het hem gewoon in real.

19. Brammes Guest

Heb je nog een van die items?
    Msg ons ff in de server, als we er niet zijn maak je even een aparte chest en een ticket daarbij.

20. BlackDragon Gold Miner DRC Player

in crearlagg log kan je toch zien wat er weg is gehaald, toch?

Thread Status:
Not open for further replies.