Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Nyancat1, Jul 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Beste DutchrastacraftMods,

Ik ging met villagers werken, en wist dat je er veel winst mee kon maken. Ik had meegekregen dat je veel winst met xp bottles kon krijgen. Ik ging dus er geld in stoppen. Ook vandaag (13-7-2013) Ik ging ongeveer om 10 uur 90 emerlads blokken inkopen, om zo winst te maken. Ik ging veel winst met me villager maken (/sethome villager) als je rechts links loopt zie je een villager. Waarmee je xp bottles winst kan maken. Ik ben geband door ''cheaten'' terwijl dit he-le-maal niet klopt. Ik wil hiervoor graag informatie.
    Dit is geen leugen, kijk maar in loggs van shop-villager etc..
    Ik hoop dat ik hierbij snel een unban krijg.

Informatie;
    *Minecraft naam: Nyancat
    *Wat heb je gedaan: Geen reden
    *Wie heeft je gebant: Jelle waarschijnlijk
    Bewijs: (Screenshots, Video's) geen?

2. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Goed dat jullie reageren! bedankt

3. Brammes Guest

ik heb jou niet geband, maar post eens een foto van je huis waar de villagers zich bevonden (ook coordinaten zichtbaar )

4. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Hoe kan ik dat doen? Als ik ben geband?

eddit: ga maar naar me home /home villager dan zie je de villager :)
    eddit: kijk maar chat loggs of weet ik hoe, misschien kunnen jullie zien waar ik die xp bottles vandaan heb
    villager dus!
    eddit: kijk maar in adminshop ik heb aankopen gedaan van 90 emerald blocks (die je nodig hebt voor xp bottles) tel maar op als je het niet gelooft :)

5. Brammes Guest

ik denk dat het meer gaat om die villagers, HOE heb je die daar gekregen...

6. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Ik heb een XP BOX (Zombie) En als je een zombievillager hebt kan je een weakness potion splash gooien, en dan golden apples geven. Dan veranderen ze in circa 2 minuten in villagers

Het heeft 90% kans te maken met verkoping aan adminshop. Me inv zat full vol met xp bottles :) Jelle grijpt te snel in, Jelle weet niet eens wat er is gebeurd. Villagers zijn het. 1 emerald --> 4 xp bottles. Ik koop 90 emeralds blocken verander ze in emeralds. En maak winst. Dit is niet MIJ schuld. Dit is legaal. Nog zelfs gevraagd aan Maitecore ongv 3 maanden geleden. Toen ik een Emerald Farming HAD.
    Ik vind het echt absurt dat jelle zo snel ingrijpt... dit had nooit moeten gebeuren. TROUWENS: Als die XP bottles weg zijn wil ik ze wel terug. het heeft me 40k gekost :S

• Like Like x 1
  7. Brammes Guest

Je snapt toch wel dat dit niet een normale(ja wel een goede) manier is om geld te verdienen.
    ik snap ook wel, je wilt geld. Maar nu moet er straks weer een regel bij komen..
    En de potions zijn nu disabled, maar je had die villagers al langer toch?
    moeten we ook de XP bottles uit de shop halen? of zorgen dat je die niet meer kan verkopen?

8. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Beste Brammes,
    Je kan nog steeds villagers maken! Probeer maar in me villager farm ( /home villager ) Je gooit een splash weakness potions (Splash werkt tenminste, weakness) En geef een goldenapple met de rechtermuisknop.

Kortom: Villagers maken kan nog

9. Brammes Guest

maar dan zal dat het probleem niet zijn toch?
    wat heb je nog meer gedaan?

10. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Brammes, dat zal wel de probleem dan zijn want, ik heb niks tegen de regels gedaan. Volgensmij kreeg Jelle gewoon een spam in z'n chat en ging in me inventory kijken. ps: wanneer kan Jelle reageren want hij is online :P

11. Brammes Guest

ging het wel om die villagers? , omdat jij denk dat het daarom gaat...
    ik zal eens vragen of jelle reageert :p
    is een beetje vaag nu

12. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Het gaat daar zeker om.. wat anders? er staat: The ban hammer has spoken: cheaten

13. Brammes Guest

gaat het om die villagers?
    misschien iets anders..

14. Nyancat1 Iron Miner DRC Player

Nop Brammes ben er zeker van, wanneer kan Jelle reageren?

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Er zijn de laatste dagen wat gecheate items teruggevonden. En ik grijp altijd snel in, fout of niet. Dat is mijn manier van werken.

Topic gesloten, je bent unbanned.

Thread Status:
Not open for further replies.