Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by njits2000, Dec 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers!
    Ik krijg de laatste tijd veel reacties van spelers dat ik veel inactive ben.. (ik vind het leuk dat jullie aan me denken hoor dus je hoeft er niet mee te stoppen;)) Ik ben het hier HELAAS (!) wel mee eens...
    Zoals sommigen al weten (heb ik ook in reacties genoemd of via teamspeak gezegd) heb ik het de laatste tijd heel druk met alle dingen die ik moet doen. Ik zal ze even opnoemen:
    • School. 2 woorden: het zuigt. Ik zit op Gymnasium Bernrode te Heeswijk-Dinther en ik heb het erg druk. Ik zit in klas 3 en ben in klas 2 blijven zitten (zit nu 4 jaar op deze school dus haha). Omdat ik ben blijven zitten MOET ik dit jaar overgaan anders blijf ik zitten en moet ik een andere school zoeken. We hebben af en toe wel 5 proefwerken in de week (?!?!) en dit zijn niet de simpelste kan ik je zeggen (alvast succes @holycrafter2002 xD).
    • Basketball. Ik leef voor deze sport, echt het is geweldig! Alleen het vereist veel tijd. Ik heb zo'n 4 à 5 keer in de week basketball waarvan iedere keer minimaal anderhalf uur duurt. Ik speel met Mannen Under 16 het 1e team (MU16-1) op een zeer hoog (landelijk) niveau. Eén niveau onder eredivisie, hoofdklasse (eredivisie is het hoogste = 1e divisie, hoofdklasse = 2e divisie), omdat ik met MU14-1 vorig jaar kampioen ben geworden van Rayon Zuid-Nederland in de 1e klasse (= 3e divisie). Hier steek ik dus veel tijd in en dat gaat soms af van mijn tijd op DRC Network...
    • Drummen. Binnenkort ga ik hier mee stoppen. Domweg omdat ik het minder leuk vind worden omdat ik op ga voor Diploma C (1 na hoogste diploma.. D is hoogst) en ik het geen uitdaging meer vind. Ik heb er net zo min tijd voor als voor DRC. Alleen met DRC stop ik niet!
    • Ouders. Mijn ouders zeuren echt veeeeel te veel (niet de wijsneus uithangen met reacties als "later zul je begrijpen waarom ze dat doen" en "ze doen het alleen maar omdat ze van je houden" shit, want bij mijn ouders stresst mijn moeder gewoon veel te veel en gaat ze mijn schoolwerk daarbij meetrekken... --' Alvast bedankt dus xD).
    Dit is dus mijn uitleg voor het inactive zijn. Het spijt mij heel erg dat ik DRC misschien een of twee keer per week join. Zelf had ik het ook veel liever anders gezien. Ik doe mijn best er veel vaker op te komen en net als eerst verslaafd te worden aan DRC :) (goeie ouwe tijden <3 xd).
    Deze vakantie kom ik wel weer heel veel online en zal ik alle tijd die verloren is gegaan in proberen te halen :) en ga ik dus video's proberen te recorden met @ruthger en @diamondguy2003.
    Ook wil ik nog mede delen dat dit GEEN afscheid van DRC is. Ik weet dat iedereen ooit wel afscheid van DRC Network neemt, maar mijn tijd is nog lang niet gekomen. @JelleDRC heeft namelijk (samen met @SvenDRC) de beste minecraft-server ooit gemaakt (niet slijmend bedoeld, het is gewoon een feit).
    Nog eventjes voor alle haters hier, ik hoef geen negatieve reacties hier te hebben. Dit is vooral bedoeld aan vrienden en mensen online die ik goed ken en met wie ik positief om ga in de server. Het is gewoon om info te geven waarom ik zo vaak inactive ben.

Mvg,
    Stijn // njits2000
    Proud to be a DRC-Vip(Survival)//Vip(SurvivalGames)//Vip(SkyWars)//Hero(SkyBlock)//Emperor(KitPVP)

P.S. Voor als het nog niet duidelijk was:
    IK GA MOOI NIET WEG VAN DRC. <3

• Like Like x 6
    • Winner Winner x 2
    • Informative Informative x 1
    • Friendly Friendly x 1
  2. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Jammer dat je minder online komt zeer jammer en het klopt dat dit de beste server ooit! is ik ga ook later over paar weekjes een tijdje stoppen vanwege school btw en voetbal kspeel Excelsior D2 en heb elke dag training dus heb het heel druk maar ik hoop ja gauw weer vaker Online te zien. Succ6 met school Stijn khoop dat je over gaat :D
    Mvg LucaGamesNL/Jaden/ChesKovic_

• Like Like x 1
  3. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Wow man weer offtopic... Jokes

Vervelend deze situatie,
    Sport kan je niet veel aan veranderen, wanneer je dit echt een leuk iets vind moet je daar niet mee stoppen zonder reden,
    Zoals je zelf al zegt, school zuigt; maar het is wel erg belangrijk voor je toekomst, zeker nu je verplicht bent een diploma te hebben om aan het werk te kunnen komen.
    Thuis situatie, niet vervelend bedoelt maar misschien is het beter voor jou EN je moeder om naar een psychiater te gaan.
    Ze zal hiervoor dan gesprekken krijgen en ze gaan kijken hoe ze dit kunnen oplossen, dit is dan erg fijn voor jou en je moeder omdat je moeder minder stress dan heeft en jij minder problemen krijgt doordat ze minder/geen stress meer heeft.

• Agree Agree x 1
  4. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Komt hij weer aan met zijn spiegihater xD sorry.
    Jammer dat je minder online komt. Ik denk dat ik in de toekomst ook minder tijd ga hebben :(. Succes met basketballen ( Ik zie je vast nog wel eens als je wereldkampioen wordt!) en succes met school.

• Like Like x 1
  5. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Ooit zei een wijs man:
    Het leven is hard, maar stoppen met DRC is daarbij niks, i heb t geprobeerd, maar geloof me, echte DRCers blijven DRCers,

Succes!

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  6. MeMatty Event Team Event Team

Here the same :P
    Succes met je activiteiten en ik hoop dat je later meer online komt.

Gr. MeMatty

• Like Like x 1
  7. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Over die ouders, later zul je begrijpen waarom ze dat doen hoor! ;)

• Optimistic Optimistic x 1
  8. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr xD

bedankt iedereen voor de positieve reacties :) ik blijf echt nog wel spelen hoor :D ben ik zelf het meest blij mee!

• Agree Agree x 2
  9. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Achievement unlocked: trolololol

• Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
  10. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Veel succes Stijn :D! Het gaat je wel lukken!

• Like Like x 1
  11. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Stopping?! You said? Lel, I tried, but I couldn't.
    Veel succes met alles in rl, het ga je goed.

12. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

thnx bruh:) maar ik ga niet stoppen :D en als ik dat zou zeggen, gaat me idd net als jij niet lukken.. drc is echt te leuk gewoon :D

13. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Jij gaat gewoon niet stoppen. Klaar punt uit. Ook niet aandenken of ik kill je :@

• Like Like x 2
    • Winner Winner x 1
  14. Joey / JPCore Builder Builder

Yay je blijft , anders had ik ne toch wel gedood met met mijn junior kitje

Handtekening = 10 $

• Like Like x 1
  15. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Je hebt mijn verkeerde acc getaggd vandaar de late reactie, maar thnx, succes zal ik nodig hebben!
    Fijn dat je niet stopt! Jij ook succes met alles, basketballen op hoog niveau... Ik doe het niet na, 7,5 voor basketball op school, blijkbaar wegens te veel P's xD Je zit wel op een mooie school trouwens! Nu kan ik ook nog gwn op kitpvp zonder 2x zoveel deaths dan kills te halen met jou als teammaat!

Mvg holy

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.