Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by leon1970, May 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leon1970 Newbie DRC Player

Ik heb zonder eerste goed de regels te bekijken een minishop bij een regio paal gemaakt model marktkraam 5x3x4 blocks met 2 kistjes. Geen verdere reclame of iets maar omdat regels regels zijn waren ze binnen 1 dag verdwenen ik neem aan geen grief want de area was wel protected en de protect was weg dus ik neem aan dat alleen een admin dat kan. Ik zal beter op de regels letten maar ik heb er dan wel een vraag over de regels over shops zijn vaag (niet in het zicht van de regiopaal is namelijk niet echt duidelijk en wordt ook niet gehandhaafd) Ik had het dus niet in de gaten dat ik iets deed wat niet mocht omdat ik alleen de vele shops zoals de enorme bij GUST op hele kleine schaal immiteerde. Overigens had men ook een bordje kunnen plaatsen dan had ik het zelf ook met alle plezier willen verwijderen. Overigens verder geen kommentaar op de server ik kom hier voor mijn plezier en de lol die mijn dochter van 5 hier aan beleeft. En om te zien hoe ik mijn eigen server kan verbeteren.

Thread Status:
Not open for further replies.