Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by wpinda, May 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wpinda Diamond Miner DRC Player

volgens mijn vriend(timbremer) was ik gisteren rond 20uur of 2030uur online maar ik was toen niet online kan een staflid even controleren of ik toen online was

EDIT: was net ingame veel waardevol stuf weg maar de aller waardevolste heb ik nog. zo zijn de dia uit mijn shop wel weg maar uit mijn chest niet
    (het volledige verhaal van mijn vriend voeg ik nog toe)
    EDIT2: hier het verhaal van mijn vriend:
    hij had afgesproken met zijn vriend om samen te gaan minecraften bij hem in huis dat wou zijn vriend omdat hij thuis een ipban heeft voor drc toen hij dus naast hem zat waren ze allebij andere dingen aan het doen toen mijn vriend (timbremer) in de ma aan het spelen was keek hij naar de toeschouwers. toen zag hij mij daar staan en hij dacht dat kan wel kloppen want ik speel veel in de ma. toen ging hij op skype kijken en zag dat ik offline was hij dacht dus al dat is best raar verder heeft hij er geen aandacht aan besteed. maar even later zag hij dat zijn vriend niet online was op drc en hij ging even op zijn scherm kijken maar hij draaide het scherm steeds weg. weer even later zag hij mij dus in mijn huis overal in mijn chest kijken en daarna ging ik offline. direct nadat ik ofline ging kwam er een andere speler online die toen ook in mijn huis stond en mijn vriend (timbremer) kreeg van hem 9 dia enchante boots enchante sword en ander dia stuf. dit gebeurde dus allemaal in mijn huis hij is wel de naam van de speler die toen online kwam vergeten maar mischien kunnen jullie het ip van de wpinda die toen online was controleren en bannen tenzij het natuurlijk de vriend van mijn vriend was want die speelde op het ip van mijn vriend(timbremer).
    EDIT3:mijn vriend heeft nu al mijn stuf gekregen van een andy12 of antony12 die het uit mijn chest heeft gehaalt hij heeft mijn stuf nu terug gegeven maar er missen nog wat spullen
    ik hoop dat jullie er wat mee kunnen

2. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Hmm. Aan dit verhaal is het een beetje raar..
    Change voor de zekerheid je Pass. even,
    Verder kan ik niet veel doen.
    Misschien een andere staff.

3. wpinda Diamond Miner DRC Player

pass heb ik veranderd ik vind het ook allemaal raar

4. wpinda Diamond Miner DRC Player

Kan je geen ip controleren ofZo?

Thread Status:
Not open for further replies.