Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by roemer, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roemer Newbie DRC Player

misschien moeten jullie een regel maken dat je als je een dorp hebt dat je dan bijvoorbeeld
    100 drc dollar per week moet betalen. en als ze dat niet kunnen dat de dorpen niet meer mogen
    bestaan. dit is misschien handig omdat er dan veel minder dorpen komen met weinig inwoners.

2. Boswachter Woodcutter DRC Player

Ik neem aan dat niemand wakker ligt van 100 DRC, maar dat even terzijde. Wat is het nadeel van verschillende dorpjes? Wat is een dorp een, twee huizen?
    Nogal onzinnig lijkt me dit

3. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Dit lijkt mij erg stom en zet dit bij suggesties dus ik denk dat er een slotje op moet :)

4. Brammes Guest

aangezien er geen dorpen plugin is op drc (towny)
    merkten we al snel dat er dorpen werden gevormd, en gewoon door het hele forum elke keer van die topic's.
    daarom hebben we een sub-topic (of hoe je het wilt noemen) gemaakt dat je daarin je dorp kan promoten...

maar officeel zijn er geen dorpen , alleen een paar huizen en iemand die de wegen daar aanlegt ( meestal claimt diegene zich eigenaar van een dorp en heeft deze dan ook 'gestart' )

allemaal wel leuk, maar hoe moeten wij dat geld allemaal eraf halen?

je hebt daar 1 plugin voor en dat is towny, maar dit is (en zal) niet op de server komen (als het aan sven/jelle) ligt..
    maar inderdaad het is wel leuk om te zien hoe jullie een kleine community opbouwen!

Thread Status:
Not open for further replies.