Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by EnderHunter0299, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EnderHunter0299 Woodcutter DRC Player

Hallo DutchRastaCraft forum!
    Ik ben vandaag vrij actief geweest op de server (heb nog 1 week vakantie), en heb een beetje een probleem.
    De speler "jelcof123" heeft bepaalde gebieden geclaimd (onderandere in de mines).
    Nou is dit niet zo'n groot probleem, maar volgens mij is deze persoon nooit meer online...
    Ik heb een boothuis gemaakt op het strand (het is daar vlakbij in een kapot aangespoeld schip wat ik heb gemaakt), en zijn claims staan onderandere bij de bomen en vooral mines etc..
    Zou een Mod of Admin kunnen kijken wanneer deze persoon voor het laatst online is geweest?
    Bij voorbaat dank!

2. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Hey EnderHunter,

Zou je als je in game bent even /ticket (verhaal) op de plek van 1 van de claims willen doen?
    Dan komen ik of de andere staffleden zo snel mogelijk de claim bekijken of hij gedelete kan worden.
    Voor in het geval van, als je ooit een ander probleem hebt kan je op die plaats /ticket (verhaal) je verhaal uitleggen
    wat er aan de hand is en kunnen wij als staff zien wat er aan de hand is op die locatie :)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.