Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by r03n_d, Apr 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r03n_d Stone Miner DRC Player

Allereerst zal ik even beginnen met de definitie van griefen volgens minecraftwiki.net:

Dan nu mijn probleem. Ik heb een shop in de buurt van de spawn in Ravine. Deze staat hier al zo'n 3 weken. Sinds een paar dagen is Caiusss aan het bouwen geslagen voor zijn eigen shop welke recht tegenover mijn shop staat. Caiusss, heeft bewust sinds ongeveer 1 dag een muur recht voor mijn shop gezet. Deze zorgt er voor dat mijn shop niet meer zichtbaar is en belemmert de ingang, wat 'klanten' kost.
    Met andere woorden: irritating people in video games through the use of construction. Dus griefen.

Nu zou je kunnen zeggen: dan had je je claim moeten uitbreiden. Wel, dat is onmogelijk omdat Caiusss de spawn heeft geclaimed (wat in strijd is met regel 29). Volgens Dutch_nl was dit geen probleem aangezien Caiusss er niks mee deed: dat is nogal logisch want je kan ook niet te dicht bij de spawn bouwen. Dat zou dus elke claim welke de spawn bevat legaliseren. Daarnaast gebruikt hij deze claim dus om mij dwars te zitten. Graag deze muur afbreken, en Caiusss hier op aanspreken aangezien dit al de tweede keer is. Ook een super-drcvip heeft zich aan de regels te houden.

Waarom ik dit niet via een ticket doe, maar via een topic? Omdat Dutch_nl vind dat het geen griefen is, aangezien hij op zijn claim bouwt. Echter: ik ben van mening dat het niet zo zwart-wit werkt, en men niet alleen naar claims moet kijken, maar ook naar wat men hier mee doet. Als ik een vrij gebied claim, en hier andermans huis afbreek is dit ook griefen. Ookal bevind dat huis zich op mijn claim, en had de bouwer beter op moeten letten.

Graag dus ook interventie van iemand anders dan Dutch_nl.

Attached Files:

Thread Status:
Not open for further replies.