Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by JoeriT, Jan 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoeriT Hunter DRC Veteran

Hallo DRCers,

Ik ben gebanned voor 6 dagen... :confused:

Naam: JoeriT
    Er staat dat ik een trap deur heb gegrieft.
    Geen idee ik ben offline gebanned.

Ten eerste WAT?! oke het spijt me maar ik heb het zelf niet eens door gehad... blijkbaar...
    Maar ik ben gebanned van het griefen van een trap deur o_O

OKE ?!

Kan diegene die mij heeft gebanned een foto laten zien waar ik dat precies heb gedaan?! aub

Sorry maar ik weet echt van niks...

MVG, JoeriT

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Boven die trap stond een blok dirt van jou.

3. JoeriT Hunter DRC Veteran

OOOOOh ja sorry, dat is het huis van mijn vriend XDlol en mijn andere vriend wou er telkens in om zijn spullen te enchanten die onder het huis bevindt en ik heb XDlol nog gewaarschuwd dat hij zijn dak moest dicht maken als hij geen mensen in zijn huis wilt...
    dus ik had het afgesloten (eventjes voor mijn Nooby vriend) dus ik wou het er wel weer afhalen natuurlijk maar dat was ik toen vergeten... :( Sorry ik heb het vaak druk op de server, en vergeet ik dus dingetjes, maar als XDlol online was begreep hij het denk ik ook wel waarom ik dat had
    gedaan.

Maar bedankt dan begrijp ik het, trouwens al die huizen die daar vlak bij staan zijn van mij! :D

MVG, JoeriT

Nu nog 6 dagen wachten... :(

4. JoeriT Hunter DRC Veteran

OOOOOOh, sorry... Ik was lekker aan het minecraften op de server en mijn vriend (maxc51) komt ook online. Dit is het huis van XDlol die ook mijn vriend is, zijn deur en chest is gelockt voor mij en hem zelf, dus niemand anders mag in het huis komen. Nou heeft hij onder zijn huisje een enchantment table die tot 30xp lvls gaat. En mijn vriend ging even bij het huisje kijken en zag dat dat gat in het dak zat en dacht "kip ik heb je" dus hij gaat doodleuk naar binnen, maar dat was niet de afspraak. dus hup Max der uit en blokje er op.
    (Dat blokje wou ik er natuurlijk wel afhalen maar ben ik die dag helemaal vergeten :() maxc51 zelf heeft ook nog eens een trap van dirt (links van het huis) gemaakt... Ik snap waarom maar ik denk dat XDlol er niet zo'n probleem aan had.

Maar bedankt ik snap het. MVG, JoeriT

Nu nog 6 daagjes wachten! :(:confused::eek:

5. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Als hij kan bevestigen dat jou verhaal klopt krijg je een unban.

6. JoeriT Hunter DRC Veteran

Hij was niet online toen, anders had ie het wel gezegd. Maar als hij het hoort weet ik bijna zeker dat hij het begrijpt.
    Maar heeft hij een ticket gemaakt of zag jij het gewoon?

Danku, JoeriT

Thread Status:
Not open for further replies.