Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by xkocer, Sep 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xkocer Stone Miner DRC Veteran

2014-09-24_16.42.21.png Hallo, ik verkoop een heel groot claimgebied

(Nee, dit is geen spam, ik heb nu mijn claimgebied uitgebreid)

Het is een gebied van ongeveer 8.5k blokjes waar je lekker op kan bouwen.
    Dit wordt een veilig en gaat door tot zaterdag 27 september.

Je biedt vanaf 500$ en elke bod gaat minimaal 100 hoger.

Succes, mogen de beste winnen.

(Ps. dit is in een zand gebied, het is wel helemaal vlak gemaakt voor jou, dus makkelijk bouwen!, 4k blokjes zijn vlak en ongeveer 300/400 niet vlak ! :) of minder)

(Dus niet alleen dat grote vierkantje is de claimgebied maar wel veel groter :) )

Last edited: Sep 24, 2014
    • Like Like x 1
  2. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Screens ?

• Agree Agree x 1
  3. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

*zucht*

Art. 26: Het is verboden woestijnen/deserts/mesa-biomes(claybiomes) uit te graven.
    Deze regel houdt in dat het verboden is om woestijnen of mesa-biomes (claybiomes) uit te graven. Je mag bijvoorbeeld wel een huis plaatsen en een kelder graven, maar het weggraven om het te verkopen of te gebruiken is verboden. Je mag dus ook niet de bovenste laag laten liggen en er onder gaan graven.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  5. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Heb je een stafflid gevraagd of dat mocht?

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 1
  6. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hij graaft zand uit zodat iemand een huis kan bouwen, dat mag. Hij verkoop het plot zonder de zand zelf erbij te verkopen, dat mag ook. Ik snap dus niet echt wat hij fout doet.

Art. 26: Het is verboden woestijnen/deserts/mesa-biomes(claybiomes) uit te graven.
    Deze regel houdt in dat het verboden is om woestijnen of mesa-biomes (claybiomes) uit te graven. Je mag bijvoorbeeld wel een huis plaatsen en een kelder graven, maar het weggraven om het te verkopen of te gebruiken is verboden. Je mag dus ook niet de bovenste laag laten liggen en er onder gaan graven.

Met 'het' zullen ze vast zand bedoelen, anders zou ik niet begrijpen waarom het verboden is om het te gebruiken, terwijl je er wel een huis mag bouwen.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 2
  7. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Je mag het wel weggraven om er een huis op te bouwen. Maar om te verkopen betwijfel ik wel. @JelleDRC

• Like Like x 3
  8. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Lijkt er meer op dat je de regel 'sandbiomes uitgraven is verboden' probeert te omzeilen door een groot stuk te graven omdat je sand nodig hebt.. En het dan verkoopt als een "plat stuk bouwgrond". xd

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  9. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Wowowow, wil je even rustig blijven en je gevloek thuis hardop zeggen ipv te typen?
    Je hebt dit topic door mijn gezeik gemaakt? Verklaring? Welk gezeik? En hoezo heb je dit door mij gemaakt?

Ik citeerde alleen een regel net als in je vorige topic. Als je gewoon voor duidelijkheid zorgt hoef ik ook niet te "zeiken" zoals jij dat noemt. Had er gewoon een screen of citaat van een mod bijgezet dat dit mag. Want ik zie alleen maar dat het niet mag, zoals ik de regel interpreteer.

Maar dat blijft geen rede om in een topic helemaal op mij uit te flippen, zou je alsjeblieft in een conversatie willen zeggen wat ik fout heb gedaan? Dan vraag ik hier of dit mag of niet mag via de meldnknop en of alle off-topic reacties verwijderd mogen worden als dit is toegestaan, zodat je veiling verder kan doen.

Ik blijf erbij dat ik hier niet het probleem ben.

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 3
  10. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Dus wat ik hier uithaal is dat JIJ de regels overtreed en dan nog eens trots op bent. Of zie ik dat volledig fout en heb je geen sand biome uitgegraven en was het al zo + wil je er nog eens geld uit halen.

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 2
  11. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Zoals in de regels duidelijk is aangegeven mag dit dus niet. Je overtreedt er inderdaad de regels mee.
    Wat als iedereen het nu zo gaat doen? Maar wat ik graag zou willen weten is wat heb je met die blokjes sand gedaan hebt die zijn uitgegraven? Verkocht aan iemand anders? Als dat zo is ga je dus 2x de fout in.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  12. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Jullie kunnen toch overal ruzie over maken he :D

• Like Like x 1
  13. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Ruzie komt van 2 kanten he :)
    Waar zie je ruzie?

• Like Like x 1
  14. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Kijk.. ik maak hier een mooi vlak plek om iemand een mooi huis/villa te laten bouwen..? wat is hier mis mee?
    nope heb ze in een kist. :p als je dat wilt mag je ze hebben .. 1vRAAG wat is hier fout aan? dus niemand mag hierop bouwen.. pff

Last edited by a moderator: Sep 28, 2014
    • Like Like x 1
  15. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Jawel, jij mag er bouwen. maar het is gewoon niet de bedoeling dat jij het zand gaat graven en dan het claimgebied verkoopt.
    Wat er verder fout aan is, is al een aantal keer gezegd. Je mag een desert niet uitgraven, tenzij je er zelf een huis op zet.
    Nu is het sand. De volgende is keer is het clay. Ik kom straks online en wil inderdaad alle zandblokken van je, tenzij je nu besluit er zelf iets op te bouwen. De keuze ligt dus bij jou...

• Like Like x 1
  16. xkocer Stone Miner DRC Veteran

Heb besloten om er zelf een huge water villa op te gaan bouwen :P Zeg maar wanneer je online komt dan kom ik ook ff online om het zand te geven :d

17. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Gebruiker heeft een week forumban voor 3 waarschuwingen binnen 30 dagen.
    Plus, dit topic is zo goed als afgerond.
    Topic gesloten.

• Like Like x 3
Thread Status:
Not open for further replies.