Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Apr 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Hallo DRC,

Ik heb deze guide gemaakt voor Jelle omdat hij zo noob is.
    Jk, voor iedereen die het speelt ik heb de 2 consoles gekozen die ik heb en waar er verschillen in zitten tussen beide games. PS3 & PC.

PS3 - PC: Verschilt
    Het eerste verschil bij PS3 en PC zijn de duidelijke graphics en de map, wat ik nu met 'map' bedoel is de map op je start menu zelf heel de wereld waar je op speelt met extra bomen/details aan gebouwen tot honden, katten en puppy's. Extra auto's zijn er ook toegevoegd, meer dan op PS3 atm.
    (Zie je het gras / natuur niet goed -start-graphics-alles op high/ultra , kost geheugen)

PC - Start
    Na het dowloaden en starten van het spel brengt GTA ja automatisch naar de eerste missie, ook al duw je op 'Online' hij brengt je toch bij de eerste missies in de storyline.
    Bij deze missie overval je je eerste bank met 2 chartacters die je later terug hebt: Michael en Trevor
    allebei bekend als M. en T. de 3de persoon is Brad maar komt later niet terug, ik probeer niets meer te verklappen.

PC - Evaluatie

Nadat je wat enkele missies hebt gedaan unlock je de 3de en laatste character, die persoon is de hoofd character hij maakt ook een einde aan het spel, jij maakt de keuze hij voert uit.
    Vervolgens, als je een beetje de drive/shootskills hebt geleerd is het tijd om de Online wereld van GTA te bezoeken wat kom je altijd tegen, 'the biggest a.ss.hol.es' die je ooit gaat zien zij gaan je doden tot je leaved dus skills zijn nodig, ik ben zelf level 194 dus zij lopen van mij weg.
    Begin wat missies's te doen met een vriend zorg voor een stevige snelle auto ik verkies de Karin Kuruma (Armored) deze is een sport en heeft beveiligde ramen.

PC - Upgrades
    Je hebt geld, je hebt al goed ge-level'd je kent het spel, map.
    Tijd voor wat te veranderen je kan de map op gaan en laten zien dat jij de skills hebt, of je koopt High appartementen voor Heists (daarover zo meer)
    Bij een high appartement krijg je een mooie garage waar je 10 auto's kunt zetten.

PC - Events
    GTA V heeft bijna maandelijks events nu niet omdat GTA naar PC brengen met betere aanpassingen is al 'eventfun' genoeg denk ik. Enkele events hoe je ze kunt bezien is gewoon nieuwe updates aan de game. Event = Game update.
    En nu iets over heists, heists is de nieuwste mogelijkheid om snel geld te verdienen er zijn 5 heists iedere heist heeft meer nodig dan de andere je hebt enkele heists hier:
    - The FlEEca Job: bank overvallen 100K+.
    - The Prison break: gevangene uitbreken, 500k.
    - The humane Raid: Equip stelen, 500K+.
    - Series A: coke stelen&verkopen, 600K+.
    -The Pacific standard, ultieme bank overval: 1.250.000$+
    Deze heists spelen heeft het volgende nodig het gevraagde aantal spelers, geld om de heist te kunnen starten, level 12 en een High end appartement! Heb je dit niet géén heists.
    Er zijn extra's bij de heist die ontdek je zelf! :)

PC - ToDo's
    Nu sta je op het zelfde punt als mij , heists klaar, kent alles al, niets nieuws... Ik heb altijd een To-Do-List voor de volgende keer.
    Nu heb je ok in je interactie menu een 'Daily challenges' Doe je ze alle 3, verdien je 25K en 3K Xp.
    Deze nemen tijd en fun in beslag, het volgende om je dag op te vullen is alles wat GTA de bieden heeft, speel een deathmatch, een race, trek samen op met je Crew , meet-ups, etc er is veel wat je nog niet hebt gezien! En als dit alles dat weer gedaan is is er al weer een nieuwe update! :)

PS3 - Algemeen
    PS3 bied minder dan PC, zoals ik al eerder zei graphics/map/auto's/etc
    PS3 Controler of Xbox controlers zijn wel toegestaan op Steam - GTA je kan ze connecten op een moeilijke manier om dan met een controler te spelen (wat ik makkelijker vind).

Na het lezen is een reactie wel vriendelijk want dit maken koste me wat tijd :)
    Ik vind GTA ook echt het geld waard, zeker aan aanrader. 60-.
    - JPCore / jp_006_killer/ Joey :)

• Like Like x 2
    • Informative Informative x 2
    • Creative Creative x 1
  2. Mezenberg Stone Miner DRC Veteran

Als ik dit zo lees heb ik spijt dat mijn computer zo slecht is :<

• Funny Funny x 1
  3. Dylan1 Stone Miner DRC Player

ik hou het voorlopig op ps3 omdat ik vind dat 2 extra autos , helderder beeld , en 25 miljard grassprieten op een beeldscherm mij geen extra 70 € waard zijn( en dan nog een pc die sterk genoeg is...) als iemand een xtra vriend zoekt op de ps3, stuur ff privebericht(voor gtav , cod bo2 en BF4)

• Like Like x 1
  4. Joey / JPCore Builder Builder

Klopt dit vraagt enorm veel van je PC de mijne is voor dit gemaakt, enkel jammer is dat mijn videokaart te kort geheugen heeft voor hogere en betere graphics :/
    --- This message was merged, Apr 27, 2015 ---
    2 Extra auto's? 20* Helder beeld? Realisctisch beeld*, je ziet letterlijk een glans op een grassprietje.

5. Dylan1 Stone Miner DRC Player

ja maar denk je dat ik in een geweldadige game geef om die glans op het grassprietje....no thnks....mr s6 met gtav op de pc.

6. IJsbeer Diamond Miner DRC Veteran

Als ik dit zo lees heb ik spijt dat ik zo blut ben :<

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  7. Joey / JPCore Builder Builder

Lol 'gewelddadig' Actie, criminaliteit, YOLO's, gewelddadig is wat extreem en de trailer word het wel zo uitgedrukt maar is het niet.

-> Btw het is niet geweldadig maar gewelddadig*+ Die 'om' is waarschijnlijk -of- geweest.**

Ik geef ook enkel niet op die ene glans op dat ene sprietje ik bedoel ermee hoe ver dat spel gaat.
    Thnx ook jij succes met minecraft.

8. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

Mag ik de link om gta voor pc te downloaden? Iemand....

9. Joey / JPCore Builder Builder

Zo downloaden? No no, koop het spel bij een gamezaak of Steam download het dan .
    Alles wat legit is is beter.

Handtekening = 10 $

10. UnDead_Assassin Redstone Miner DRC Veteran

K besteed liever 60$aan drc dan aan steAm xD

11. Joey / JPCore Builder Builder

• Agree Agree x 1
  12. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik raad het zeker aan, zelf heb ik al 78 uur gespeeld (en ja het is nog maar 2 weken uit) wat neer komt op ongeveer 4,5 uur per dag :oops:

• Like Like x 1
  13. Joey / JPCore Builder Builder

Jij bent ziek no life man lol. Intussen heb ik alle 69 missies geklaard :) #61% uitgespeeld.
    Btw kan ik ooit eens met jullie spelen lol ik hebt super geld manieren en toch ben ik een outsider D:

14. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Als je me ingame ziet stuur iets, inviten we je wel. Ik heb momenteel zelf al missies die 15+k opleveren

• Like Like x 1
  15. Joey / JPCore Builder Builder

Ik 22k en 4k rp. Vraag @Tribut0 geniet er ook van ATM :)

Handtekening = 10 $

• Agree Agree x 1
  16. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Psst welke missie is dat? en welk level moet je zijn ervoor?

17. Joey / JPCore Builder Builder

Rond de 60 je moet wel het volgende hebben ;
    1. een straaljager van het leger (kan je stelen).

2. Een Hydra.

En 3. Een helikopter met Rockets ik heb de Savege.

De missie zelf noemt Trash Talk speel je vrij rond lvl 60, je moet vuilnis wagens kapot maken en dan naar hun thuis locatie ze verder uitschakelen.
    :)

Handtekening = 10 $

• Like Like x 1
  18. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Waar zijn de Hydra en de Straaljager voor nodig? ik had m ff opgezocht op YouTube, Alleen een Buzzard is toch al genoeg?:P

19. Joey / JPCore Builder Builder

Ja klopt je hebt maar 1 van die dinges nodig ;p

Handtekening = 10 $

20. TrollByte Gold Miner DRC Veteran

Een P-996 lazer os ook makkelijk om aan te komen door Lester te bellen en cops turn blind eye aan te zetten

Thread Status:
Not open for further replies.