Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by mauritss, Feb 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mauritss Newbie DRC Player

Geachte Meneer/Mevrouw, -[*]Ingame naam (van de beschuldigde): iExplorer?Jack
    -[*]Reden van klacht?: Het gebruiken maken vaan een hack hierdoor heeft hij ten eerste is hij naar mij toe geteleporteerd zonder request of iets anders.
    ten tweede mij gekilled terwijl ik in full enchanted iron gear stond
    en hij alleen met een stone s
    word.
    ten derde al mijn punten uit mijn balance gestolen of verwijderd.
    ten vierde gezorgd dat ik een tijdje niet kon tpen wat hem de mogelijkheid gaf,
    om mijn ungeclaimde geheime basis leeg te roven.

-[*]Datum en tijd: 5 Februari iets voor half 7 aan mijn screenshots te zien.
    -[*]Bewijs: {Screenshots, Video's, Chatlogs} : Mijn screenshots van na de killzal ik uploaden om te laten zien wat hij heeft gedaan. Helaas heb ik geen screens dat
    hij opeens achter me stond en me killde omdat ik bij mijn spawner stond met mijn rug naar
    hem toe en in paniek raakte toen hij me aanviel. Als u naar de tijden kijkt wanneer de
    screenshots gemaakt zijn en naar de tijd boven in mijn balk van OSX kunt u zien dat er
    secondes voorbij tikken en dat de teleportation niets doet.

Ik weet dat wat er gebeurd is ik niet allemaal kan bewijzen en bewijzen wat ik
    ben kwijt geraakt door de hacker. Maar ik heb het er met moderator boins gelijk overgehad
    en van hem hoorde ik dat het al bij meerdere was voorgekomen. Ik weet niet of het mogelijk
    is om mijn punten op een of andere manier terug te krijgen. De spullen die ik verloren
    ben beschouw ik maar als verloren maar ik heb goeie hoop dat er in jullie systeem
    gestaan heeft hoeveel punten ik heb gehad en die misschien terug te krijgen.

Ik hoor graag van jullie,
    Met vriendelijke groet,

de enige echte iExplorer_jack

Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.28.52.png
    Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.28.48.png
    Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.27.37.png
    Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.26.50.png
    Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.26.23.png
    Schermafbeelding 2014-02-05 om 18.26.16.png

2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Thread Status:
Not open for further replies.