Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by funcoen, Dec 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. funcoen Woodcutter DRC Player

ik ben gebant door hacken denk ik want er staat ´you have been banned from this server for hacker´ maar ik heb nog nooit gehackt en ik weet niet een hoe dat moet, dus kan iemand me uitleggen welke knop ik moet indrukken om iets te hacken ;D, dus ja mag ik ge-unbanned worden

2. Brammes Guest

3. funcoen Woodcutter DRC Player

:funcoen
    :omdat ik heb gehackt maar dat heb ik nooit gedaan
    :staat er niet
    few.png

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Geen unban. Jij, herder en daantje... Waren duidelijk iets van plan.

5. funcoen Woodcutter DRC Player

we (ik en daan) wouden een hemel maken en hadden alvast heel wat sneeuw-vierkanten gemaakt zodat we dat konden doen en ik kon een tijdje sinds de update 1.4.. de nieuwste niet op de server dus ik weet niet wat de dan van plan waren/zijn

6. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Herder19 had bordjes weggezet en torches opgehangen waar dia was. Duidelijk met Xray gevonden.
    Zie verder bij unban appeal van herder voor verdere info.

7. funcoen Woodcutter DRC Player

maar ik heb nooit x-ray gebruikt dus waarom ben ik dan gebant, als ik geen x-ray gebruikte maar mijn medeminecrafter? en ik wist eigenlijk niks van zijn x-ray.

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Laat me niet lachen.. Dit is zever. Je speelde het spelletje mee. En 'achter elke torch' zaten diamonds.

9. herder19 Woodcutter DRC Player

eey laat coen met rust kijk het is toch mijn fout als hij nergens wat van weet moet je hem met rust laten geef mij een roll back en ban me for ever maakt niet uit coen en daan wisten van niks geef ze aub unbann en ban mij voor altijd ofzo je kan doen wat je wilt maar laat hun met rust ok??
    dit maakt mij best pissig dat zei worden gestraft voor de stomme fouten die ik maak
    das gewoon niet eerlijk zet die dia's terug via rollback van mij en laat hun gewoon gaan
    das alles wat ik vraag als dat gebeurt zal je nooit meer last van me hebben...

• Like Like x 1
  10. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Herder19, terecht dat het jou boos maakt. Ik zou ook heel boos op mezelf zijn om mensen mee te trekken in dit soort dingen. Hoe oneerlijk het ook mag zijn voor anderen, daar moet JIJ van te voren over nadenken.

Rollback brengt geen DIA terug en je bent al lang gerollbacked.

Van mij mag Coen nog een laatste kans, maar Jelle heeft eindbeslissing. Jij en Daan hebben 2 keer zelfde IP, dus dat gaat niet gebeuren.

dit is mijn laatste bericht hierover

• Like Like x 1
  11. herder19 Woodcutter DRC Player

kijk ik speelde toch soms bij daan hij ook bij mij logisch dat je bij vrienden speelt toch? als hij bij mij speelt heeft hij het zelfde ip als ik bij hem speel wederom zelfde ip ik heb mods gebruikt dat geef ik toe maar daan heeft dat niet en waarom zou iemand een ban krijgen omdat hij bij een vriend speelt op het zelfde ip? ik heb 2 pc's alle 2 met mc ik zat op de ene met mods altijd zit ik daar op en hij op de ander zonder mods maar omdat je dezelfde router heb is het het zelfde ip ik heb ook een keer alle 2 op dezelfde pc aan gehad omdat ik ff een chest wou unlocken met toestemming van daan zelf dus ik startte mc nog een keer op (2 schermen) en unlockte de chest daarna uitgelogt waarom zou hij daar een ban voor krijgen ik heb alleen die chest unlocked
    geef daan een kans hij heeft nog nooit gemod net zoals coen
    btw thx dat coen een 2e kans mag ik hoop dat daan dat ook mag

12. daan Newbie DRC Player

ik ben daangf en ik ben ook geband toen hij inlogde op mijn pc dus ook op mijn ip wou hij kijken of de server het al deed want ik kon niet meer online spelen voor ongeveer een dag (ik weet niet waarom dat was) hij weet mijn wachtwoord niet van de server dus hij logde maar eventjes in op zijn account voor de rest heeft het geen verband en als hij die xray hack gebruikt kan je net zo goed heel de server bannen want misschien heeft iedereen er wel iets mee te maken ik vindt dat het niet klopt om mij encoen te bannen door de domme acties van herder ik zou het fijn vinden om mij en coen in ieder geval een nieuwe kans te geven en zelfs misschien herder maar het lijkt me duidelijk dat herder in ieder geval blijft geband maar ik vindt het toch oneerlijk dat ik en coen zijn geband vanwege hem.

13. herder19 Woodcutter DRC Player

eey coen, daan sorry dat ik jullie een ban heb laten geven ik vind het eigenlijk wel raar dat jullie banned zijn maarja
    ik wil gewoon dat daan en coen weer kunnen spelen ik hoef niet meer geef ze een kans om onschuldig te zijn ik ben de gene die je moet straffen en dat doen jullie ook door permanent ban te geven...
    hoop dat jullie daan een kans geven

• Like Like x 1
  14. daan Newbie DRC Player

hey admins van DRC alsjeblieft laat me weer spelen ik heb echt niks gedaan en het was gewoon de domme fout van herder19 om die stomme hacks te gebruiken maar ik vindt hte niet nodig om dan mij en coen daarvoor te straffen ik vindt ook dat het een foute beslissing was van herder maar ik speel echt al een best lange tijd op deze server en ik wil dat lidmaatschap niet kwijt dus ik vraag dit voor de laatste keer laat coen en mij weer spelen op de server en sluit daarmee dan ook alsjeblieft meteen dit topic.

15. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Zullen we dit even orderen?
    Daan als jij nou even een eigen unban topic maakt? Dan is het ook makkelijker voor de staff!

16. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Deze kan ook gesloten worden. Alle drie de heren krijgen geen Unban.

17. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [geen unban]

Thread Status:
Not open for further replies.