Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by njits2000, Jul 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hey iedereen,
    zoals bijna iedereen (behalve de staff, heel toevallig :p) onderhand wel weet wordt er heel veel gehackt in factions en kitpvp.
    Vandaag was het ook toevallig dat erover werd geruzied in de chat in factions.
    Ik wilde net screenshots gaan maken toen een of andere gast begon te vragen aan mij (de verkeerde, hij moest amir hebben) welke hack client ik gebruik?! Ik heb hier screenshots van en wil graag een ban voor beide (amir362 en fuckermrshitfuk <--- hiervoor gelieve geen forumban :p is gewoon zijn username). Ook hierbij een verzoek om meer te gaan controleren in factions en kitpvp op hackers.

Alvast bedankt.
    Hacks 1.png Hacks 2.png Hacks 3.png

Last edited: Jul 10, 2014
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik kan je verzekeren dat ik meer dan genoeg hackers per dag ban in kitpvp.
    En zoals ik al eerder heb gezegd, het is lastiger om mensen te bannen in factions dan in kitpvp, omdat je daar meer doet dan alleen pvp'en. Ik zal alsnog proberen vaker online te komen in factions, maar als jij of iemand anders problemen heeft met een hacker, ga dan naar kitpvp en zeg 'Dracindo, hackers in factions'. Als ik er ben kom ik af en stuur je een /msg.
    Zeker zeggen, want in vanish lijkt het of ik niet online ben.
    En anders, in survival vindt je ook vaak een mod die kan helpen.

Wat die f***ermrs***f** betreft, die zal ik (als ik terug thuis ben) ff bannen voor zijn naam.

• Like Like x 2
  3. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Ik (en ook de andere staffleden) kan helaas ook niet 24/7 op de server zijn om hackers te bannen. Ik ben er zo veel mogelijk. Ik heb al een aantal keren gezegd op het forum dat er screens/filmpjes gemaakt moeten worden. Dan zal die speler alsnog ban krijgen

4. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Oke is goed, er staan nu screens bij. Verder heb ik niks eigenlijk. Maar Dracindo dat zal ik zeker doen ;)

Thread Status:
Not open for further replies.