Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Request help' started by Bgamer234, Aug 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Ten 1ste, ik zie dat het forum van deze server nu Engels is. Is het de bedoeling dat ik deze post ook in het Engels zet? Ik heb voor de zekerheid de post in beide talen gezet. Ik ben niet geweldig in Engels, dus verwacht niet al te veel van mijn grammatica.

If you wanna read this post in the english version, please scroll down!

______________________________________________________________________________

Hallo Drc,

Misschien kennen jullie mij niet meer, maar ik ben Bgamer234. Ik was vroeger erg actief op de server maar ben een jaar geleden gestopt. Inmiddels heb ik mijn naam veranderd naar ClockWound. Ik wou naar een jaar offline te zijn minecraft weer eens oppakken. Ik dacht als eerste aan de DRC server. Nu logde ik in, maar was ik al mijn plots en mijn rang (Iets was de naam golden in zich had (20 euro)) kwijt. Is er een mogelijkhijd dat ik die terug kan krijgen? Hier een checklist met wat ik had (voor het geval dat dit handig is):

Rang - Donatiehoeveelheid
    Iets met golden in de naam - 20 euro

Plots
    -Museum van een onderwatertempel
    -Villa
    -Een spawner of zoiets
    -Een shop

Geld
    Ik weet dit niet zeker, maar ik geloof dat ik rond de 100.000 euro had.

Hopelijk is het mogelijk deze dingen terug te krijgen, vooral de 20 euro donatie! Ik ben erg "hyped" om weer aan de slag te gaan op drc!

Dankjewel voor het fijt dat u mijn post tot hier hebt gelezen!

-ClockWound

ENGLISH VERSION

Hello Drc,

Maybe you don't know me, but I'm Bgamer234. I used to be very active on the server but I quit like a year ago. Meanwhile I changed my name to ClockWound. I really want to play minecraft again after a year of not playing. Now I logged in on your server, but I had all my plots and my rank (something Golden in the name (20 euros)) lost. Is there a posibillity that I can get it back? Here's a checklist of what I had (in case this is useful):

Rank - Donation Amount
    Something with golden in the name - 20 Euros

Plots
    -Museum Of an underwater temple
    -Villa
    -A Spawner or something
    -a shop

Money
    I'm not sure, but I think I had around 100,000 euros.

Hopefully, it is possible to get these things back, especially the 20 euro donation! I'm very "hyped" to go back to work at DRC!
    Thank you for coming this far in my post!

-ClockWound
    ______________________________________________________________________________

2. Boins Gold Miner DRC Veteran

Server werd gereset niet zo lang geleden :)

Voor rank even bewijsje sturen naar Jelle dat je dit aangekocht had ofzo :)

Server had a reset not a long time ago

for the rank, just give Jelle a prove of payment for the server and it will all come good :)

3. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hey,

Dank je wel voor het antwoorden op mijn post! Hoe kan ik Jelle contacteren en hoe kan ik mijn rank bewijzen?

Thanks for replying to my most! How can I contact Jelle and how can I show that I spend 20 euro on the server?

-ClockWound

4. MeMatty Event Team Event Team

Just wait on an admin to reply on your post here.

@Reynout123

5. Bgamer234 Gold Miner DRC Veteran

Hallo,

Duidelijk! Geduld is een schone zaak. Enig idee hoeland het gemiddeld duurt voordat een admin reageert?
    Als ik dit weet dan weet ik ook of ik vanavond nog op deze site moet kijken!

Clear message! I can wait! Dou you now how long it usually takes for an admin to reply on a post?
    If I know that, I also know if I have to visit this site again this evening!

-ClockWound

6. MeMatty Event Team Event Team

Maybe with luck. I think they won't tho.

7. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Fast service "Reynout" jumps in :)
    Rank is transfered. Money and plots are indeed reset.
    Have fun!
    Topic closed.
    Greetings Reynout123

• Funny Funny x 1
Thread Status:
Not open for further replies.