Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by AlbionTje, Jul 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ik wil dat graag de Splash Potion of harming weer in de pvp mag want anders is het niet leuk zo kan je dan niemand killen bijvoorbeeld als je geen armor hebt en dan wel met harming en de enigste regel is toch niet vliegen in pvp waarom is harming dan weg ? Dus me vraag is kan harming trg ? Aub
    Mv,

AlbionTje.

2. UltraVioletGamer Gold Miner DRC Veteran

Is het een eerlijk gevecht om te vechten met only potions? Het is wel een voordeel want je kan al onze armors looten ;)
    Als we jou killen hebben we 1 Harming Splash en als je mij hebt dan een 10k armor where is the logic? Ik vind het wel
    een efficiente manier maar PvP eerlijk houden is lastig als je op iemand harming gooit 2x en die persoon heeft geen regenaration
    dan is die gewoon dood. $$$ Ping Ping.

• Like Like x 1
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

het probleem in pvp is dat er teveel uitgangen zijn

4. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ja, maar de meeste gebruiken harming en in pvp was alleen maar een regel en dat is vliegen nu komen er op eens bij dat je geen harming mag dat is niet leuk veel pvp'ers zij teleurgesteld.

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

harming mag niet omdat er teveel klachten over kwamen...
    jij zonder armor gaat pvp in met potions
    je gooit potions op iemand met enchanted diamond armor en je killt hem DOOR DE POTIONS!! en dan noem je dat eerlijk spelen? omdat jij niets hebt op potions na en de ander allemaal dia stuff en jij killt hem door een paar potions?
    het is gewoon overpowered... dit topic kan dicht want potion of harming komt niet terug in pvp

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.