Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by leksz, Jul 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leksz Newbie DRC Player

-Leksz
    -Hawkeye tool is niet enabled voor spelers. Ik zou graag willen weten welke block updates door wie zijn gemaakt. Aangezien ik een keer inlog en daarbij merk dat mijn base niet is aangetast, maar wel de chestroom compleet kapot is.
    -29 julie rond 17:55 heb ik opgemerkt dat de chestroom kapot is en daarbij merkte dat hawkeye tool niet enabled is op deze server.
    -Bewijs is niet nodig van mijn kapotte chestroom, er word niet teruggegeven? Wel kunnen jullie zelf checken of hawkeye tool wel of niet enabled is voor spelers.
    -waarom is dit niet enabled voor normale spelers.

2. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Als je gegrieft bent moet je een ticket aanmaken voor de moderators. Zij helpen je dan wel verder. Met hawk eye kan je veel meer daan enkel block-updates checken. Daarom kan je dat niet.

3. leksz Newbie DRC Player

hierbij kan ik alleen maar paar gedachtes/vermoedens uiten hoe dit tot stand is gekomen:
    - account gehackt, maar dan moet de hacker ook de ingame wachtwoord weten. Mijn account is niet gehackt, daarbij lijkt het mij zeer stug dat die van mijn vrienden is gehackt, maar ik ga daar zelf even achteraan.
    - Glitchers, deze is vrij reëel aangezien ze dwars door obsidian zijn gekomen zonder 1 block te hebben gebroken.

4. leksz Newbie DRC Player

waar maak ik de ticket aan nobody4life?

5. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Zoals Joran al zegt, het is echt niet de bedoeling dat niet-staffleden met hawkeye tools gaan spelen.

6. leksz Newbie DRC Player

Prima, maar weet jij waar ik een ticket kan aanmaken ?

7. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

typ dit ingame: /ticket (probleem)

8. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

doe ./ticket (vraag) ingame op de juiste plek en de staff komt er naar kijken.

9. leksz Newbie DRC Player

geprobeerd, unknown command.

10. leksz Newbie DRC Player

wat is de juiste plek om dit te doen dan?

11. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Maakt niet uit als je huis is gegriefd en je maakt op die plek /ticket huis gegeriefd.
    Aan dan komt een staflid daar kijken in je huis en bant die speler dan vervolgens. Survival dan.

12. leksz Newbie DRC Player

Dankjewel, ik zit alleen in de factions gedeelte. Maar ik zou graag willen hebben dat iemand voor mij /hawkeye tool gebruikt om te kijken wie dit heeft gedaan. Hiervoor heb ik een moderator/staffmember voor nodig.
    Ticket aanvragen werkt niet.

13. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Voor zo ver ik weet is er geen ticket op factions ( correct me if im wrong ) maar grieven in factions is toegestaan. Dus het mag dan je kunt ook verraden zijn door een faction lid.

14. leksz Newbie DRC Player

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben bewust van factions leefstijl en wat de potentiële gevaren zijn. Mijn faction members zijn goeie vrienden, die doen dat dus niet. Daarom wil ik deduceren of dit dus is gedaan door een glitch of een hack. Daaruit kan ik verder werken.

15. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Ik snap het. Er is iemand met een veelal bekende glitch binnen gekomen, en toen met creeper eggs de boel opgeblazen.
    Volgens mij is het met hawkeye niet mogelijk om te kijken of iemand bv. een spawnegg heeft neer gezet.
    (Correct me if I am wrong)

Wat is je ingame naam ? Ik denk dat een mod je dan even verder moet helpen. Want een normale speler kan dit niet oplossen.

Voor de mods: Hou ene CaptainHookGR in de gaten....

16. leksz Newbie DRC Player

IK kan niet met een mod praten, de staff snapt het feit waarschijnlijk niet dat ik ingame met ze wil praten, maar niet dat ik ze kan oproepen.

17. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Kijk gewoon even in survival, kitpvp. etc. daar is (meestal) wel een mod.

18. Bram Diamond Miner DRC Veteran

De staff snapt het feit waarschijnlijk niet? Of jij neemt gewoon niet de moeite om ons te roepen in een andere server. We hebben het druk, dan kan je niet verwachten dat we overal op het zelfde tijdstip zijn.

• Like Like x 3
  19. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Dit gaat nogal offtopic.

Conslussie:

Hawk eye is en blijft een tool voor stafleden, Heb je hulp nodig en is er geen mod op de server waar je bent?

Ga ff naar een ander server en kijk of daar een mod/admin online is. dit is een kleine moeite.

Is er niemand online? kan je altijd contact openemen via het forum, en zoals je dat hier bewijst kan je dat goed.

#topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.