Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by albers1996, Dec 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. albers1996 Hunter DRC Player

Ik wil graag hulp aanvragen omdat ik zojuist bijna al mijn goede spullen kwijt ben geraakt.

Ik was in de nether op zoek naar glowstone, omdat iemand dit wilde kopen. Mijn game begon raar te doen, dus ik disconnect en connect even terwijl ik veilig op wat netherrack stond. Toen ik weer connecte stond ik opeens in lava en ben nu dus al mijn spullen die ik bij me had kwijt. Met een normale inventory zou dit niet eens heel erg zijn, maar ik zal even een opsomming geven van een paar belangrijke spullen die ik nu bij me had.

Diamond pickaxe met Fortune III Efficiency IV Unbreaking III
    Diamond pickaxe met Efficiency IV en Unbreaking III
    Diamond pickaxe met Silk Touch I en Efficiency IV
    Diamond sword met Fire Aspect
    Diamond Axe
    Diamond shovel
    3 stacks Jungle Logs

Voor de rest had ik niet veel belangrijke spullen bij me, gewoon wat voedsel en random stuff (ik had wat signs bij me en torches enzo), maar de kleine lijst hierboven is toch heel wat waard en ik zou het nogal jammer vinden
    als deze spullen door toedoen van een laggspike opeens weg zouden zijn.

Ik probeerde hulp te vragen aan Sven, maar er kwam bijna direct na mijn vraag een restart waardoor ik betwijfel of deze de vraag gelezen heeft. Ook stond ik bij de spawn omdat ik dood was, en was de restart voordat ik /back deed, waardoor ik nu niet meer kan teruggaan naar de exacte plek waar ik stierf.

Ik hoop dat er voor deze gebeurtenis een oplossing kan worden gevonden zodat ik mijn spullen terug zou kunnen krijgen. Ik hoef niet per se alles terug, maar het liefst toch wel de 2 bovenaanstaande pickaxes, omdat die allebei zeer moeilijk te maken zijn en ik de bovenaanstaande zelfs heb gekocht voor 6k.

Met vriendelijke groet,
    Nachohead

2. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ze doen helaas daar niet aan want ze denken dat mensen daar misbruik van gaan maken om spullen terug te krijgen die ze in de PVP zijn verloren ofzo. Want het is hartstikke logisch dat iemand 3 stacks jungle logs meeneemt in de pvp toch? Ik vind eigenlijk wel dat je je spullen terug zou mogen hebben.

3. albers1996 Hunter DRC Player

oscar ik was niet zomaar even in de nether aan het rondkijken. Ik was op zoek naar wat glowstone voor een klant in mijn shop, en aangezien ik dacht het redelijk snel te vinden vond ik het niet nodig om mijn complete inventory leeg te maken voor een kleine zoektocht.

4. Brammes Guest

we kunnen (helaas) geen spullen terug geven/spawnen..
    probeer ook altijd te landen /fly (zodat fly uit staat) en /spawn te doen!

-brammes

5. albers1996 Hunter DRC Player

nou daar ben ik dan mooi klaar mee -__- even voor een klant de nether in, en dan door een laggspike opeens 20k aan spullen kwijt. Als ik nou had kunnen laten zien waar het gebeurde hadden jullie misschien iets kunnen doen, maar er kwam bijna meteen na mijn dood een update, dus daar kan ik ook niks meer mee.

Ik was ook geland, fly stond uit, maar meestal heb je voor 3 seconden reloggen geen /spawn nodig toch? ik stond op netherrack en opeens sta ik in lava, is daar een goede uitleg voor?

En sinds wanneer mogen jullie eigen geen spullen meer teruggeven? Ik weet dat ongeveer 2 weken geleden jullie dat wel mochten, jullie mochten alleen geen dieren spawnen. Kan je me even vertellen sinds wanneer dat veranderd is en waarom dat niet duidelijk is gemaakt in een belangrijk topic of iets dergelijks? Ik zou het nogal slecht vinden als ik door lagg hartstikke dure spullen kwijtraak en vervolgens van de staff te horen krijg: sorry we kunnen er niets aan doen.

Ik vind nog steeds dat deze server heel goed is, maar zoiets als dit valt me wel zwaar tegen.

Mvg,
    Nachohead

6. Brammes Guest

wij hebben nooit spullen gegeven , als we dit wel doen wordt er misbruik van gemaakt..
    ( en anders moet het uit eigen inventory zijn geweest!)

7. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Lees goed, ik denk dat niet, maar de mods denken dat waarschijnlijk.

8. albers1996 Hunter DRC Player

dus het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik allemaal dure spullen kwijt ben door lagg, en de staff zegt dan: we mogen er niets aan doen, helaas, geen compensatie mogelijk, geen spullen terug, niks terug je hebt gewoon pech omdat je erop vertrouwt dat je 3 seconden lang veilig bent in de beste server van nederland en belgie.

nogal een tegenvaller zeg

9. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja maar anders komen van die noobjes die er een dag op zitten gaan liegen dat ze er 2 maanden op zitten en dat ze een stack dia kwijt zijn weet je wel. Alsnog vind ik dat de staff wel uitzonderingen moet maken en gewoon mensen vertrouwen. Want als het fake was zou je eerder iets zeggen zoals ''help me pls ben stack dia kwijt mag ik aub terug plzzzzzzz'' en zou je niet zo precies weten wat je kwijt bent. Ik vind dat je zo'n precieze spullenlijst zoals die van jou niet zomaar uit je kont haalt.

10. albers1996 Hunter DRC Player

Ik snap ook wel waarom ze geen spullen teruggeven, maar ik vind het wel tegenvallen. Als ze precies van iemand kunnen zien waar en wanneer hij een blokje gegriefd heeft, dan kunnen ze toch ook wel zien hoe, waar en wanneer iemand doodging?
    Ook kunnen ze volgens mij zien wanneer iemand op de server is gekomen, dus je verhaal over noobjes van een dag werkt ook niet. Jullie mogen als jullie willen navragen aan Linkinpsk8 of shadow_master94 hoeveel spullen ik had. Ik was voordat ik de nether in ging namelijk nog met laurens (zo heet shadow_master94) bij mijn tree-farm + castle, en we zijn daarna samen de jungle in geweest voor hout. Dat is al meteen een uitleg voor de diamond axe en het hout. De signs had ik bij me omdat ik erover dacht wat aan te passen in mijn shop in Aeria village en mijn pickaxes + torches + swords heb ik standaard bij me omdat ik vaak ga diamond-mijnen met shadow_master94. Ik doe veel aan efficient mining (kijk mijn statistieken maar, meer dan 35k steen gehakt) en ben een actieve speler. Omdat ik deze server heel leuk en goed vond (en omdat ik 5 homes wou en vliegen) heb ik 10 euro paysafe gedoneerd een paar dagen geleden, maar als er vervolgens zoiets als dit gebeurt betwijfel ik of de server zo'n donatie wel waard is.

Ik weet dat ik op dit moment niet bepaald de beleefdste persoon op dit forum lijk, maar het is niet mijn intentie de server zwart te maken of te beledigen. Ik ben simpelweg ontevreden over deze behandeling jegens een actieve, behulpzame speler.

Ik hoop dat jullie er alsnog over na willen denken een uitzondering voor me te maken.

Mvg,
    Marcel Albers (oftewel Nachohead)

11. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Wij kunnen niet zien waar iemand dood is gegaan lol.... of wat jij in je inv had op dat moment. Spullen worden gwn niet terug gegeven

Punt uit.

slot aub

Thread Status:
Not open for further replies.