Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by NVB, Sep 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NVB Woodcutter DRC Veteran

Hoi,

Ik weet niet of dit het goede forum er voor is maar je moet Minecraft kopen voor die nieuwe update(1.6.2) als ik het goed heb maar is daar ook een andere manier om het niet te kopen en toch de nieuwste update te volbrengen.
    (Ben behoorlijke tijd inactive geweest maar wil nu weer spelen)
    Dus als iemand het weet en anders zal ik het moeten kopen(wat ik toch ga doen waarschijnlijk) maar als iemand het gratis weet hoor ik het graag hier :)

2. xXDitgerXx Gold Miner DRC Veteran

Het is het beste voor jou en voor mojang dat je het koopt. Want Mojang maakt het per update moeilijker voor cracked players en dus is dat het beste. (ik had een gift card :D) maar toch als je op DRC/Minecraft wilt blijven spelen koop het dan ;)

Groeten
    xXDitgerXx

3. Brammes Guest

Als je even op google zoekt naar een 1.6 cracked launcher zal je die vinden, en kan je gwn op drc!
    Leuk dat je weer wat actiever wordt :)

4. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

5. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb nu wel zelf cracked maar ik ga denk het wel echte minecraft kopen want dan is het niet moeilijk met de updates voor cracked lanchers enzo.

6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Als je cracked speler ben profiteer je van het geld van de premium spelers (mojang maakt updates met het geld van de premium spelers en jij speelt het zonder te betalen dus is eigenlijk wel oneerlijk vind ik)
    dus koop het gewoon, je helpt mojang met het ontwikkelen van nieuwe versies en je hebt een skin + je kan op premium servers.

Thread Status:
Not open for further replies.