Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Lucio, Feb 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucio Gold Miner DRC Veteran

hi, ik heb mijn naam verandert, van LucioDRC naar Lucio
    alleen nu kom ik niet meer op mijn Mc account op DRc omdat ik van Lucio het wachtwoord niet heb en ik mijn naam pas weer kan veranderen naar een maand.
    Wat moet ik nu doen en kan een mod/admin mij helpen??
    :( :( :(

2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Zoals al in de vele topics is beschreven slaat mc je naam op en niet he uuid. Je rank kan je overzetten, je kan na 30 dagen van de verandering je naam weer terug veranderen. Je kan verder spelen met een cracked launcher als je dat wil.

• Like Like x 1
  3. Lucio Gold Miner DRC Veteran

is er ook geen mogelijkheid dat het wacthwoord van het blijkkbaar al bestaande account Lucio kan worden achterhaald zodat ik toch verder kan spelen?
    en bedankt voor de snelle reactie :)

4. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

We zijn een cracked server. Mensen kunnen dus gewoon een ander acount maken en spelen met die naam, er zal waarschijnlijk al iemand spelen met de naam lucio maar dat kan alleen @robinwiel achterhalen. Je claimblocks ben je kwijt daarvoor zal je zo ie zo weer voor moeten spelen.

5. Lucio Gold Miner DRC Veteran

oke, dus claimblocks money en rank ben ik dan kwijt, als ik mijn naam dan na een maand weer verander naar LucioDRC heb ik dan mijn rank, money en claimblocks nog/weer terug?

6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Je rank kan worden overgezet. Je money en spullen kun je zelf doen. Maar als je slim bent maak je een cracked acount aan met je oude spelers naam kun je verder spelen zonder problemen.

7. Lucio Gold Miner DRC Veteran

ja dat snap ik, maar ik heb premium gekocht en als ik nu wil verder spelen begrijp ik dat ik daarvoor cracked kan gebruiken, ik wil alleen graag weten of dat als ik mijn naam weer verander naar mijn gewone naam LucioDRC waar mijn rank money etc. op staat, ik dat niet allemaal kwijt ben want daar heb ik eigenlijk geen zin in. ik wil best een maand wachten maar dan wil ik ook zeker zijn dat mijn spullen en rank niet verloren gaan.
    Want omdat ik het wachtwoord van het account Lucio NIET heb wil ik eigenlijk mijn rank, geld en claimblocks op het account LucioDRC houden en dan wil ik graag weten of ik dat allemaal nog heb als ik over een maand mijn naam weer naar LucioDRC verander
    en achteraf gezien wil ik mijn naam niet meer veranderen en gewoon LucioDRC als naam

Last edited: Feb 6, 2015
  8. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Na 30 dagen kun je hem terug veranderen

9. Lucio Gold Miner DRC Veteran

en dan heb ik rank, money claims etc. nog?

10. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ja

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.