Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by bart213, Nov 16, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

een leuk idee lijkt mij om een leuke forum te maken met allerij moppen domme flauwe maakt niet uit er mogen ook leuke spreuken raadsels en tongbrekers in staan er mag van alles op staan wat je maar kan bedenken

er is wel 2 regels
    niet scheldende moppen
    en geen moppen met ziektes

ik begin met een raadsel:
    Wat is het toppunt van klungelig?

Struikelen over draadloos internet

EDIT: ohja nog even vergeten te melden dat nooit grappig ook nog leuk is voor op dit forum zoals dit: Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig

Last edited: Nov 16, 2014
    • Funny Funny x 2
    • Like Like x 1
    • Creative Creative x 1
  2. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Waarom hebben zwervers wel een speedboot maar geen huis?

Om eerder bij het brood te zijn als de eendjes!

• Funny Funny x 2
  3. behringer Gold Miner DRC Veteran

Er was eens een man met een paard, dat paard kon niet stoppen met lachen dus de man zei diegene die mijn paard aan het lachen maakt krijgt deze zak geld..

Niet veel later kwam er een man binnen en zei :''Ik kan dat paard wel laten lachen''. En de man ging naar het paard toe en fluisterde iets in het oor van het paard.

Het paard moest meteen lachen en bleef maar doorgaan. en de man kreeg zijn zak geld.

Maar de man werd gek van dat gelach dus, De man zei diegene die mijn paard aan het lachen kan maken krijgt krijgt deze zak geld.

Dezelfde man kwam en zei :''Ik kan dat wel '' de man liep naar het paard toe en kwam 5 minuten later terug en het paard was weer aan het huilen. dus de man vroeg:''hoe doe je dat?'' De man zei :''Ik zei eerst tegen het paard dat ik een grotere p3n*s had toen moest die lachen,daarna liet ik het zien nu is het paard aan het huilen....''

Behringer

''No Offence just Defence let the others kill the Others, We take whats remain''

• Funny Funny x 2
    • Winner Winner x 1
  4. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

whahah ik vind m eik best mooi een houtworm met plankenkoorts

Jantje zit in de les maar let niet op. In de pauze eet hij een appel (OMG EEN APPEL:o). De meester komt kwaad naar hem toe en pakt de appel af. Hij zegt tegen Jantje; "Jantje, je krijgt doordat je niet op zat te letten in de les straf. Je krijgt morgen je appel terug, MAAR dan moet je een opstel over 3 fruitsoorten maken."
    Die dag, wanneer Jantje naar huis loopt, ziet hij de meester en zijn moeder het in zijn moeders auto doen. Ineens weet hij waar hij het opstel over moet doen.
    De volgende dag gaat Jantje naar school en de meester vraagt aan hem of hij het opstel af heeft. Jantje antwoordt; "Ja, meneer: 'Als u nog ÉÉN keer uw banaan (1) in mijn moeders ananas (2) duwt, dan peer (3) ik 'm!

hij was wel leuk ea? :)

• Funny Funny x 3
    • Like Like x 2
  5. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Is het niet huilen

Waarom menstrueren alleen vrouwen en mannen niet?

Als mannen zouden menstrueren, zouden ze opscheppen over het formaat van hun
    tampon!

• Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
  6. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

7. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

die is idd ook goed ik heb er ook weer 1

Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. "Meneer,u rijd veel te hard". Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: "Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijdt, schat". Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!" Man: "Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!" Vrouw: "Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!" Politie: "en u hebt uw gordels ook al niet om!!" Man: "Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!" Vrouw: "Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!" Man: "HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!" Politie: "Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?" "Nee hoor, alleen als hij dronken is!"

• Like Like x 1
  8. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Meestal zijn die het grappigst.

wat is het toppunt van gedult?

wachten totdat het antwoord tot je door komt!

• Agree Agree x 1
  9. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

Niks, Niemand en Gek zitten in een boom. Niemand valt naar beneden.
    Niks zegt tegen Gek bel de ambulance! Gek: Hallo, ik ben gek, Ik bel voor Niks want Niemand is uit de boom gevallen!
    --- This message was merged, Nov 16, 2014 ---
    BEKKENBREKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

de kauwgomkauwende kromme kleine kalen knap geknipte knappe kapper knipt knap maar de knecht van de kauwgomkauwende kromme kleine kale knap geknipte knappe kapper knipt knapper dan de kauwgom kauwende kromme kleine kale knap geknipte knappe kappper knipen kan

10. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

baaad spelling: KNIPPEN xD

11. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Hoe krijg je een oen gek?

Zeggen dat er in de ronde kamer een zak chips in de hoek ligt.

#Oud #Oen

• Like Like x 3
  12. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Het is zwart en als het uit een boom valt is je kachel kapot?

13. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Je kachel hehe

Verstuurd via mijn iPhone

• Winner Winner x 2
  14. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

Gaat een man naar de bioscoop en koopt daar een kaartje, hij loopt naar de zaal, even later staat hij weer bij de kassa om een kaartje te kopen, zo tig keren door. Uiteindelijk heeft de cassière door dat de man steeds terug komt en vraagt: Waarom koopt u zoveel kaartjes? Zegt de man: Jah! Die man nij de ingang van de zaal scheurt steeds mijn kaartje door!

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
  15. xXMXHXx Iron Miner DRC Veteran

De juf vraagt aan Jantje: "Jantje, als er vijf vogels op het hek zitten en ik schiet er twee dood, hoeveel zijn er dan nog over?" Jantje antwoordt: "Geen een juf, ze zijn door de knal allemaal weggevlogen." "Fout", zegt de juf, "maar de manier van denken bevalt me wel." Even later steekt Jantje z'n vinger op en vraagt aan de juf: "Als er drie meisjes met een ijsje op een bankje zitten en één meisje likt aant ijsje, de tweede zuigt aan het ijsje en de derde bijt erin. aan wie kan je nou zien wie er getrouwd is?"De juf word een beetje rood en zegt dan "Die ene die zuigt natuurlijk." "Fout", zegt Jantje, "de ene met de ring om, maar de manier van denken bevalt me wel!"

• Funny Funny x 3
    • Like Like x 1
  16. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

Wat is het toppunt van egoïsme?
    Zeg ik lekker niet
    --- This message was merged, Nov 17, 2014 ---
    Een blondje beld in paniek naar 112 en roept help me, me huis staat in brand de mevrouw aan de andere kant van de lijn vraagt kunt u kalm blijven en ons vertellen hoe we bij u huis kunnen komen het blondje is verbaasd en zegt nauw met die grote rode brandweerwagen natuurlijk.
    --- This message was merged, Nov 17, 2014 ---
    Jantje gaat bij oma en opa logeren in de vakantie. Als hij moet plassen roept hij oma en zegt;" Ik moet piesen oma" . "Maar Jantje", zegt oma, "dat is niet zo netjes zoals jij dat zegt." "Ja, maar ik moet zo nodig piesen oma" "Laten we afspreken dat je vanaf nu fluiten zegt in plaats van piesen." Als Jantje 's nachts wakker wordt door een nare droom mag hij van opa in het bed van opa en oma komen liggen. Na een tijdje stoot hij opa aan en zegt hij dat hij nodig moet fluiten. "Maar Jantje", zegt opa, "dat kan toch niet midden in de nacht, zo wordt oma nog wakker!" "Maar opa, ik moet echt heel nodig fluiten!" "Nou vooruit dan maar", zegt opa. "Doe het dan maar even heel zachtjes in mijn oor."

Last edited: Nov 17, 2014
    • Funny Funny x 1
  17. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

Toppunt van sneuheid?
    Een eendagsvlieg die z'n dag niet heeft!

Toppunt van domheid?
    Door het sleutelgat van een glazen deur gluren!

• Funny Funny x 1
  18. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Toppunt van nieuwsgierigheid was die onderste toch?
    Het toppunt van geduld?
    Een vis op de muur tekenen en wachten tot hij weg zwemt #old

Sent from my iPad Air using Tapatalk

• Like Like x 2
  19. WieIsHier Stone Miner DRC Veteran

Een glazen deur kan je doorheenkijken, waarom zou je dan door het sleutelgat kijken?

• Like Like x 2
  20. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

omdat je té nieuwsgierig bent en je daar dus niet op let xD

Thread Status:
Not open for further replies.