Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by thommy_99, Jul 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Hey drc

Van het jailbreak topic kreeg ik het idee om een smartphone/tech topic te maken. Hier kunnen we allemaal discussies houden over de nieuwste smartphones en andere tech. Mogelijke dingen die ik wel van jullie wil weten.

-specs en functies van je droomsmartphone

-gedachte over de LG G4, HTC One M9, Samsung Galaxy S6 (Edge), OnePlus 2, ...

-Problemen met je eigen toestel

-verwachtingen voor toekomstige smartphones (OnePlus 2, nieuwe Nexus, Samsung Galaxy Note 5, ...)

Ps: geen apple/android discussies!!!

2. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Welk tel heb jij/u dan

Vestuurd vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk. Sent with my iPhone 6 with Tapatalk.

3. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Bij Apple is het vaak zo dat de clocks niet hoog liggen, maar omdat het processor en het besturingssysteem zo goed aansluiten, dat ze toch nog snel werken. Hierbij speelt een 64-bit processor ook een grote rol. Ik weet niet echt hoe het zit met Android toestellen etc. Want bij Apple is het ook zo dat je 8 Megapixel hebt, maar goede fotos kan maken. Maar Sony heeft 21~ megapixel maar schiet op het zelfde peil fotos als die van een iPhone. Ik praat nu alsog ik reclame maak, maar dat is niet zo. Ik wil gewoon mijn kennis delen/uitbreiden. Hier kan ik TENMINSTE mijn kennis uiten en kennis bijspijkeren.

4. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

De megapixels zeggen redelijk weinig. Het gaat om de sensors die de camera van een iphone niet heeft. Laser auto focus enzo. Verder is ios een heel gesloten systeem waardoor apple je zwaar pest elke keer als er een update is. Ik heb zelf de LG G3 en het is een geweldige gsm voor de prijs.

Edit 1: de android flagships hebben nu ook een 64 bit structuur (snapdragon 808 en 810). Het lijkt mij gwn zwaar overbodig bij een iPhone omdat daar de power toch laag ligt.

5. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Bij de 808 kan ik het me voorstellen, maar ik raad 810 echter af, omdat het behoorlijk wat heatings problemen lwvert.

6. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hoi,

ik heb op dit moment een htc one mini. ik ben opzoek naar een goeie nieuwe mobiel omdat deze elk moment stuk kan gaan.
    ik ben op zoek naar een mobiel die snel is, goed eruit ziet en een goeie batterij heeft.
    het beeld moet mooi zijn en ik moet er Clash of Clans op moeten kunnen spelen ( op de HTC one mini kan ik niet heel lang achter elkaar spelen omdat de batterij dan super snel opgaat -.- )
    ik heb al verschillende sites bezocht en daar zeggen ze allemaal dat de Iphone 6 plus een echte aanrader is. heeft namelijk een goeie batterij en mooi beeld enz. maar het probleem is dat ik meer een android fan ben, is er iemand die me kan helpen met het vinden naar een telefoon die bij mij past?

prijs maakt niks uit

alvast bedankt

7. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Probeer is de lg g3?

• Like Like x 1
  8. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Ik zelf raad je aan om te kijken bij een samsung 5 en hoger. Ze zijn wel wat groot denk wel dat je ermee kan leven Gina

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

• Like Like x 1
  9. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik kan een 2de hans krasvrije nexus 5 overkopen van een klasgenoot voor 200 euro. Is dit een goede keus? En is die in krasvrije staat nog 200 euro waard? Ik wil sws een nieuwe tel want mijn Samsung galaxy s2 plus is echt heel traag.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

10. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Idk ik denk het, vraag aan Jelle hoe snrel de nexus 5 is, hij heeft em vgm.

11. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

Wat vind je belangrijk.

Prijs: OnePlus 1
    Geluid: HTC One (M8 of M9, de M9 lijkt me eerlijk gezegd niet veel beter)
    Scherm: LG G4 of G3 (G4 heeft mooiere kleuren en is eig ook een betere gsm)
    Waterdicht: Sony Xperia Z3 of M4 Aqua
    Alles: Saygus V Squared

De Saygus V Squared is de smartphone die alles heeft. 64 GB geheugen, waterdicht, 2 micro sd slots, vingerafdrukscanner, front facing spreakers en nog veel meer. Nu is dit nog een project op indigogo, maar vanaf de herfst kan je hem overal krijgen.

• Like Like x 1
  12. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Ik zou eigenlijk voor Apple scherm gaan, goed witbalans. Maar als Android zou ik eerder voor een samsung gaan, omdat het een mooi Super Amoled scherm heeft. Dat zorgt voor spetterende kleuren.

Edit: er komt nog een Oneplus two uit he •~•

13. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

1: Amoled vind ik persoonlijk niet zo mooi. De kleuren zijn onnatuurlijk omdat ze te helder zijn. Apple scherm is voor mij niet scherp genoeg om echt mooi te zijn. De LG G4 heeft voor mij het mooiste scherm. De LG G Flex 2 heeft wel een oled scherm wat voor mooie donkere kleuren zorgt, maar hij is te groot en staat krom. :(

2: OnePlus 2 komt pas dit najaar uit en kost waarschijnlijk 450 dollar. Verder heb je ook nog die invite nodig waardoor je hem pas later kan krijgen.

14. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Zo heeft iedereen zijn eigen mening☺

15. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik zou het doen als je weet dat hij echt nog mooi eruit ziet. Mijn vriend heeft de nexus 5 en is er heel tevreden mee. Alleen als je veel fotos maakt raad ik hem af.

Zelf heb ik dit moment die 1ste versie van de samsung galaxy core, maar ga waarschijnlijk rond mn verjaardag een one plus 2 of een galaxy alpha kopen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T310 met Tapatalk

16. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Ik heb zelf de Samsung Galaxy S4 en ben er zeer tevreden mee en raad hem daarom ook aan, vooral omdat hij nu redelijk goedkoop is vergeleken met vergelijkbare toestelen. Ik heb namelijk een abonnement van 25 euro p.m. waar het toestel gratis bij zit en dan heb je ook 5gb 4g, en 200 bel/sms. Ik vind/vond dit een erg goede prijs en daarom heb ik ook deze telefoon gekocht.

De batterij gaat er lang mee, maar dat kan ook aan mij liggen want ik kom van een Iphone 4 af en die batterij was echt bagger slecht.
    Ook de camera en het scherm zijn zeker niet slecht.

Ik wou eerst de O+O kopen maar die heeft niet overal 4g bereik in Nederland, daarom heb ik ook de S4 gekocht en niet de O+O

17. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Leg uit waarom de OnePlus One niet overal 4G heeft maar de S4 wel

• Like Like x 1
  18. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Dat is een bug, maar dat is al opgelost in een klein update

19. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

@Wadu436, @Absurtois, ik leg t ff uit: de processor van de O+O ondersteund bepaalde banden wel, maar ze hebben geen ontvanger of zo iets ervoor in gebouwd. Vandaar dus dat de O+O geen landelijke dekking heeft bij bijv. KPN of in andere delen van Europa. Tot tegenstelling, hebben ze wel de meeste gebruikte Chinese banden verwerkt maar daar hebben wij niet het meeste nut van hier in Europa. De S4 heeft wel overal dekking...

Hier een linkie voor als jullie me niet snappen of niet geloven, btw: ik gebruik KPN dus vandaar dat ik voor de S4 koos: http://www.oneplus-one.nl/4g-op-de-oneplus-one/

20. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

De OnePlus One heeft een snapdragon 801 zoals de meeste flagship phones van vorig jaar. Het kan dus wel kloppen maar aan de processor kan het volgens mij toch niet liggen.

Thread Status:
Not open for further replies.