Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by nlownzzzz, Apr 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nlownzzzz Redstone Miner DRC Veteran

deze mensen zaten achter me aan en croillan kilde me in me rug en dan zeggen ze dit in de chat @Anesitas
    dit was in kitpvp
    om 21:14
    --- This message was merged, Apr 21, 2015 ---
    nog meer bewijs
    --- This message was merged, Apr 21, 2015 ---
    nog meer mensen die uitdagen terwijl ik geen woord heb gezegt want heb een mute

Attached Files:

Last edited: Apr 21, 2015
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  2. DemiFTW Iron Miner DRC Veteran

Ik zal spork een temp-mute gegeven. (edit: ik zie net dat Anesitas me voor was).

Ik wil wel even zeggen dat het nu al een tijdje aan de gang is tussen jullie,
    en ik heb het niet alleen over jou en Spork, maar ook over de rest van jullie 'groepjes', Ik denk dat we beide wel weten
    wie ik daar mee bedoel. Dit is niet alleen tegen jou, maar we kunnen niet blijven muten, en de sfeer in kit-pvp wordt er ook niet beter op, dit geldt overigens voor iedereen. Ik zal deze topic open laten voor @Anesitas aangezien je hem hierin getagged hebt.

Bedankt voor het melden.

3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Ik heb hier weinig aan toe te voegen. Mochten er klachten zijn ben ik altijd bereid het geval te bekijken en acties te ondernemen, maar het zou prettig zijn als mensen elkaar minder zou uitdagen.

Thread Status:
Not open for further replies.