Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Ryu/Genubmc, Sep 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ryu/Genubmc Hunter DRC Veteran

Gegroet beste DRC'er

Zoals jullie weten heb ik me gisteren heel slecht gedragen dus ik neem waarschijnlijk afscheid van deze

server maar voor ik misschien stop wil ik me verontschuldigen aan een paar mensen.

als eerste wil ik me verontschuldigen aan Anesitas ook gekend als sem
    sem het spijt me dat ik je gisteren zwaar heb teleurgesteld met dinges te doen die eigenlijk streng verboden zijn op DRC maar ik wil je ook bedanken voor mijn straf proberen zo klein mogenlijk te maken wat ik eigenlijk niet verdien.

ik wil me ook verontschuldigen aan captian_jorro
    capitain_jorro het spijt me dat ik je plaagde met capitain_chocko te zeggen maar ik wist wel niet dat chocko is Nederlands homosexueel betekende dus het spijt me.

ik wil me ook nog verontschuldigen aan valie01
    valie01 het spijt me dat ik je plaagde eigenlijk meer pestte als je je die dag nog kun herinneren dat ik je niet geloofde dat je belg was en ik altijd iets zei over kaas met frietjes enzovoort... dus ik hoop dat je me dit vergeeft

ik wil me ook nog verontschuldigen aan xnow ik denk toch dat die zo noemd
    xcnox i am so sorry that i killed you with a deattrap and ToDo and even naughty things I'd rather not tell you, but you know it i hope you will vergive me.

ik wil me ook heel zeker verontschuldigen aan jelleDRC en het staffteam

Jelle je zult zeker gehoord hebben van Anesitas wat ik allemaal heb gedaan ik vindt het echt onterecht wat ik gedaan heb met members maar ik wou gewoon even wat trollol maken en dat loopte uit te hand ik vindt men straf zeker terecht maar voor ik waarschijnlijk een ipban krijg wil ik me op de server zelf nog eens, verontschuldigen als dat gaat als je me wilt spreken via skype is mijn skype ryu hofman met een foto van

sorry.png

ik wil ook nog een paar mensen bedanken zoals yito

yito thnx for the great en fantastic times in drc you are a very good friend for me

ik wil angelo ook bedanken angelo bedankt

voorde bestetijden in drc er waren soms wat ruzies maar maakt niet uit je bent een heeeeele goede vriend van me of mag ik piccolo zeggen :p

ik wil anesitas zeker bedanken

sem als ik je nog zo mag noemen teminste bedankt dat je in me inzag dat ik veel moeite deed voor mebers te helpen maar respect dat je men straf zo klein mogenlijk wilt maken

ik wil fleur ook gekend als lokstof

fleur bedankt dat je me ook heel mooie tijden hebt bezorcht in drc dat we samen stadje gingen maken en dat loessooee ons aan het uitlachen was als je je dat nog herrinert zal ik heel blij zijn.

ik wil xcnix ook bedanken

xcnix danku dat je me bijna altijd helpte als ik in problemen zat of ik iets niet snapte

ik wil joeyDCh zeker bedanken

hey belg ik was heel blij dat ik jou tog heb leren kennen dan was ik teminste niet de enigste belg in DRC en ook bedankt voor de leuke tijden met je zoals die race tot the top enzo :)

guidoIV ik wil je ook zeker bedanken

guido aap bedankt voor de mooie tijden in drc he ja bent een toffe gast zoals de rast van drc die ik heb bedankt :)
    mijn afscheid van drc hangt af van jelleDRC en zijn staffteam dus dit is mischieng de laatse keer dat ik on was.

GR. Genubmc (ook gekend als appelflap of ryu

Attached Files:

• Like Like x 3
    • Creative Creative x 1
  2. Myaumix_ Diamond Miner DRC Veteran

Ik hoop dat je nog terug mag komen, anders het was leuk je te kennen. [​IMG]

EDIT: ik wil je terug zien, ik ga me niet bemoeien met zijn straf maar ik hoop dat ie geen ip-ban/ permban krijgt

• Like Like x 2
  3. Joey / JPCore Builder Builder

Hey belgenmaatje ik hoop dat je die tekst liegt en blijft ;)

Handtekening = 10 $

4. lokstofje Iron Miner DRC Veteran

Jij ook heel erg bedankt dude ! ;D

• Like Like x 1
  5. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Ik had screens van die chocko dingen, maar die zijn nooit op het forum geweest, excuses aanvaard :) en nu nog hopen dat je terug mag komen!

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Topic gesloten,
    Persoon kan unban topic aanmaken als hij een unban wenst.

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.