Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by OpTicNationX16Z, Dec 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Naam LucaGamesNL
    Hey Staff ik wil iets uitleggen een tijdje geleden had ik een paar keer mijn rank over gezet naar andere account''s die rank staat op men normale account gewoon weer maar ik wil iets vragen een paar weken geleden heeft maxuseant mijn password van mijn premium minecraft veranderd ik heb hem geskypt maar hij negeert me expres , en wilt het niet terug veranderen heel stom is dit dus. nou mijn vraag is ik heb gister een nieuwe minecraft account gekocht genaamd Cheskovic_ mijn vraag is of mijn ranken over mogen gezet mogen worden als dat mag zou ik straks eerst mijn spullen van kitpvp uit mijn pv 1 mogen halen?
    ik heb highroller in survival Knight in Kitpvp Vip in survivalgames en vip in skywars en egineer in creative :) zouden jullie vriendelijk willen zijn dit nog 1x willen over zetten het zal verder nooit meer gebeuren
    Groetjes LucaGamesNL/Jaden

• Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  2. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Jaden probeert jullie hier uit te leggen dat peter zijn premium account wachtwoord zelf heeft veranderd.
    Hij bedoelt hierbij dus niet het DRC wachtwoord maar het wachtwoord van zijn account zelf.
    Hierbij heeft hij dus een nieuwe account gemaakt en vraagt daarbij of de ranken van zijn gehackte account overgezet
    kunnen worden.

3. OpTicNationX16Z Coal Miner DRC Veteran

Nou kijk ooit had ik een account gekregen ik ga niet zeggen van wie. nou maxuseant had ook dit account password! hij dwong me een beetje om het acc te delen dus ik zei oke maar hij had het acc wachtwoord al dat wist ik dus niet dus later skypde ik hem en zei wrm verander je dit hij antwoorde niet en blokeerde me op Skype.

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

- Ivm met overmatig offtopic talk ga ik deze even op slot zetten. -

Dit betekent niet dat de staff er niet mee bezig is.

Thread Status:
Not open for further replies.